Levi, super leuke naam! Kevin vind ik persoonlijk helemaal niks. Of... Jamie Joeri Danny Nick Jari Dani Devi Dan/ Denn Dex
Kevin vind ik een van de ergste namen die je een kind kunt geven. Sorry mijn mening. Levi vind ik een verkeerd uitgesproken broeken merk. Kijk eens op svb lijst. Daar staat zeker iets tussen
Als ik tussen Kevin en Levi moet kiezen ga ik voor Levi, maar ik vind ze beide niet zo leuk. Wel grappig dat ze allebei 'évi' bevatten. Andere ideetjes nog (zoveel mogelijk ook met de letters vi of evi): Aiden Alex Alvin Aron / Aaron Arvid Arvin Ben Brent Cas Chris Collin Daivik Danvi Davi Davian David Davin Devi Devin Dion Duuk Elvin Elvis Evian Evin Gavin Ivin Jarvin Javian Jervin Jim Jordy Jovian Justin Juvin Kai / Kaj Kay ('kee') Kelvin / Calvin Kian / Kyan Lavin Leon / León Levian Levijn Levin Livio Luuk / Luq Marvin Max Melvin Mick Mike Milan Morris Nevin Nick Niek Olivier Oscar / Oskar Owen Quin Quint Quinten Raf Ravi Revi Rick / Rik Roan Rovian Savi Savio Sepp Sevian Silvijn Stan Sten Sylvian / Silvian Tavian Thomas Tim Timo Tom / Thom Travis Tristan Vian Viano Vibin Vic Vico Victor / Viktor Vicus Vida Vidar Viggo Vigo Vikas Vince Vincent Vinn / Finn Xavian Xavier
levi vind ik zelf ook iets te populair op het moment maar wel een leuke naam en kevin vonden wij beide wel oke maar ik ben zelf nog niet om sepp vind ik ook leuk maar dat vind mijn partner weer niks ik weet niet wat het is ik kom gewoon geen leuke naam tegen
Kevin vind ik een vreselijke naam Devin vind ik dan leuker Brandon Calvin Dean Dustin Ferry Ivar Tibor Tibo Timo Tyago Bohdi jonas jonah joerie jowie boaz raf dex len Sem Stan Stef Sven Vince Stefano Rafael Rayvao Roy Mike KIan KYlian LIam Kenji Lucas Ruben Sylvano Victor Gilles Jenot Lennard Luciano Jason Mason Jayden Damien justin