Inspiratie nodig voor voicemail

Discussion in 'De lounge' started by MamaBenjamin, Dec 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,091
    7,843
    113
    Ja dit dus. Ik vind het storend om te moeten betalen om een voicemail af te luisteren omdat iemand anders mij wat wil vertellen. Dan bellen ze maar opnieuw of appen ze ;)

2. tompoes

tompoes Bekend lid

Oct 12, 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Ik word vaak gebeld op het werk (thuiszorg). Ik heb dus een gesprojen voicemail: 'Dit is de voicemail van Tompoes, medewerker *naam thuiszorg*. Spreek uw bericht in. Ik probeer u zsm te antwoorden'
    Cliënten bellen nooit, weten ons nr ook niet.

Ik heb, toen ik nog geen werktel had, mijn privénummer op moeten geven en dus ook voicemail. Grr!! Meestal had ik die nooit, ze stuurden altijd een sms of een app.

3. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Hahaha, heerlijk!

4. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Wat lief dat jullie de kindjes laten inspreken, schattig hoor.

Ik heb ooit eens een leraar gehad, die tevens mijn mentor en stagebegeleider was. Je had hem dus best vaak nodig. Kreeg toen eens zijn voicemail, was het zijn puberdochter. Klonk ontzettend ongeinteresseerd en ze zei; "Dit is de voicemail van *huppepdepup* je hoeft niks in te spreken want hij luistert zijn voicemail toch nooit af. Nou, laters.." :$

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Ik heb ook zo'n rete irritante voicemail opgenomen.
    Hoi? Wat zeg je? Ik hoor je niet.. Wacht even... Hoor je me nu? Nee ik hoor je nog steeds niet.. Wat irritant, nee ik hoor je echt niet hoor, hoor jij mij nu wel? Nah t maakt ook niet uit want dit is mijn voicemail, spreek maar wat in.
    Iedereen trapt er in.
    Maar ik wist niet dat je m ook uit kon zetten? Straks maar eens uitvogelen hoe, want ik vind m dus idd ook overbodig :p

Share This Page