Ha Dames, Echt de hele dag door heb ik trek. Ik probeer het te beperken door een extra boterham of liga te nemen. Om gek van te worden. Iemand tips, ik ben bang dat als ik er aan toegeef ik een enorme eetbui krijg. Ik ben zo bakhng fdat het lang duurt voordat de zwangerschaps kilos er af zijn.
Hoever ben je zwanger? Ik merk dat ik de afgelopen weken meer honger begin te krijgen. Vk zei vanmiddag dat een groeispurt tussen de 25 en 28 weken ligt. En je dat kan merken door meer honger. Ik geef mij er wel gewoon aan toe, smeer dan meestal een boterham. Je kindje heeft het nodig. En die kilo's gaan er later wel af.
Hahaha wat grappig ik heb echt de heeeeeeele dag honger!!! Ik eet mezelf ook vaak zo vol totdat ik misselijk ben en ik ben momenteel chocolade verslaafd. Ik eet eerlijk waar dubbele porties van alles wat ik normaal eet...
Oei, dat had ik de eerste drie maanden heel erg. Verschrikkelijk misselijk en dat ging pas over als ik wat had gegeten, dus at ik zowat de hele dag door wel. Na 13 weken verdween dat en de ergste honger ook. Ik denk dat het op zich weinig kwaad kan, zolang je gezond blijft eten.
ik herken het! had t deze zwangerschap ook heel erg! mn honger was niet te stillen! ik bleef eten! het ging beter vanaf een week of 25.... ik heb me er trouwens lekker aan toe gegeven. kon niet anders haha ik ben 20 kilo aangekomen, en na de bevalling waren er al 10 af! ( veel vruchtwater en vocht) dus nu nog 10 te gaan haha
Ik heb sinds een paar dagen onhoudbare trek. Ik eet het liefst alles wat los en vast zit. Helaas moet ik nog steeds een dieet volgen ivm diabetes.:x
Liever de hele dag trek dan kotsmisselijk worden van dingen als warm eten enzo.. Ik heb ook even een periode gehad dat ik lekkere trek had, gelukkig lekker aan toegegeven want zo zie je maar het kan ook inneens over zijn helaas! En inderdaad kilo's kan je altijd weer kwijtraken.
ohh daar heb ik ook last van en eet alles waar ik zin in heb en gewoon mag eten natuurlijk. maar ik ben van mezelf erg mager dus mocht ik wat meer aankomen maakt dat voor mij niet uit
Ik ben pas 7 weken. Hopelijk neemt het straks wat af. Ik ben gewoon zo bang dat het er niet meer af gaat.
Ik eet ook echt de hele dag door.. Gisteren had ik bijvoorbeeld om 23.00uur zin in een broodje kebab, hahah (gelukkig niet gedaan) Dan neem ik ook gewoon een boterham! Mijn vriend wordt gek van mij haha..
Als er een groeispurt is tussen 25 en 28 weken verklaart dat hier ook veel! Vanaf vorige week al werkelijk de hele dag door honger.....en maar graaien en snaaien...... Probeer het ook altijd gewoon met een extra boterham te beperken maar het lukt niet altijd! Maar.......ondanks dat ik (alweer) al best veel ben aangekomen (12 kgs) maak ik me er idd niet zo heeeeel druk om. Bij mijn zoontje ben ik ruim 22 kgs bijgekomen en die waren er na 6 weken weer vanaf. Hopelijk gaat het dit keer weer zo snel!