De titel zegt het al. Ik heb een open keuken en ik ben op zoek naar een lamp voor in de keuken. Ik heb geen idee wat ik daar moet plaatsen. Een tl balk vind ik niet mooi met een open keuken. En zo een lange lamp met spotjes ook niet echt. Wat is nu wel leuk? Hoop dat iemand mij kan inspireren
Ik heb zelf inbouwspotjes, maar das wel een gedoe als je niet aan het verbouwen bent. Kan je iets meer over je stijl vertellen? Je hebt best veel verschillende soorten spotjes, industrieel bijvoorbeeld, of heel minimalistisch. Wattnou - TeleComet II - 12V, 7 lampen kabelsysteem spanlijnen lamp, spotjes Spotjes Lampen Grote keus voor de laagste prijzen !!! - Te koop - MarktPlaza.nl http://www.keuken-verlichting.be/wp-content/uploads/led-verlichting-keuken-300x300.jpg
Nee de lamp hangt niet boven een tafel maar echt in de keuken zelf. We hebben zelf een vrij strakke inrichting, dus vind het nog best moeilijk om te kiezen. De lamp met bestek ben ik ook al tegen gekomen op zich heel erg leuk, maar lijkt me vervelend schoon te maken al die bestekjes aan zo een lamp. En een simpele plafonnière is het ook weer net niet.
Gewoon een paar spotjes....Een lamp in de keuken moet vooral goed licht geven, vind ik dan, niets zo irritant als verkleuringen of schaduwen als je staat te koken. Wij hebben een plaatje met 3 spotjes die je kan draaien. Zaten oorspronkelijk halogeenlampen in maar die hebben we vervangen door LED lampen.