Ik heb gisteren weer drie weektijdschriften gekocht en het irriteert me dat er zo veel pagina's aan mode besteed worden. Sommige tijdschriften hebben 10 pagina's mode. Nu vraag ik me af wie daadwerkelijk naar de winkel gaat om de afgebeelde kleding te kopen. Voor mij geldt dit niet. Ik vind het leuk om te zien welke kleuren 'in' zijn, maar ik heb nog nooit kleding gekocht omdat het in een tijdschrift staat. En jullie? Koop je juist kleding die in een tijdschrift staat of irriteer je je er ook aan en zou je juist iets anders op de 10 pagina's willen lezen?
ik vind juist vaak die kleding en combinaties verschrikkelijk in die bladen... sla ze altijd meteen om en dan is het tijschrift alweer uit lees liever leuke verhalen of weetjes en tips.... koopjes
Ohjaaa, zo irritant! Vooral als je dan alleen het gezicht van een model ziet en erbij staat: blouse (merk) (prijs) Dan denk ik, ja wie weet nou hoe die blouse eruit ziet. En vaak staan er dan nog eens belachelijke prijzen bij ook!
Herkenbaar. Die pagina's boeien mij ook geen ene moer en sla ik ook direct om. Het meeste vind ik ook afschuwelijk wat er afgebeeld word. En het zijn meestal ook kleinere maten dan ik heb. Dus heb er sowieso niks aan.
Ik vind dat er in de viva vaak wel leuke kleding staat, maar het zijn dan echt dure onbekende merken, die ik niet in de buurt nog goed in een winkel kan bekijken.. Dat vind ik jammer..
Misschien een idee om andere tijdschriften te kopen, ipv modetijdschriften?? Probleem opgelost! Ow ja, ik vind het wel leuk erna te kijken. Het is ook eigenlijk niet de bedoeling dit klakkeloos te kopen. Het dient inderdaad ter inspiratie en is alle prijsklassen is het mogelijk iets vergelijkbaars te kopen, al dan niet van heel ander materiaal natuurlijk..
Ik heb he-le-maal niks met die pagina's met mode. Ik sla ze ook altijd over. Vind het eigenlijk zinloze paginavulling. Kleding / mode is vaak ook zo persoonlijk. Het lijkt me dat ze daarmee ook maar weinig mensen aanspreken. Van mij mogen de mode/kledingpagina's wel uit de tijdschriften verdwijnen. Desnoods maakt men een apart modetijdschrift vol met kleding.
Yep. Maar de titel luidt: inspiratie of onzin... Ik vind het onzin. Haal geen inspiratie uit die pagina's.
Ik blader er ook altijd snel voorbij. Vind het vaak niet mooi, en als ik iets wel mooi vind is het belachelijk duur. Van mij mogen die pagina's dus ook wel worden opgevuld met andere dingen.
Ik blader er ook gauw doorheen de meeste combinaties vind ik sowieso al lachwekkend! Het is voor mij geen inspiratie.
Ik kijk er ook nooit naar, sla het altijd om. Vind het zonde van de tijdschriften, beter dan een apart tijdschrift speciaal voor mode.
Ach, ik vind het wel even leuk om ze door te bladeren (inspiratie opdoen dus ), maar het zijn inderdaad vaak merken die hier niet in de buurt te koop zijn. Ik doe er dan vaak ook niets mee, behalve kijken naar kleuren, stijlen en combinaties die "in" zijn
Nee die pagina's interesseren mij ook nooit zo en inspireren doen ze me meestal ook niet. Voor mij zijn het vaak ondraagbare dingen, staan ze op hakken van 18cm, hebben ze zo'n hele bolle rug gemaakt, handen in de zij, mond half open en dan zo doods mogelijk kijken. Wat is mode toch mooi. Wat ik wel leuk vind is dat als er meerdere kledingstukken op een pagina staan afgebeeld, volgens mij doet de Grazia dat ook. Is voor mij een soort van oogshoppen, snel je blik er over heen laten glijden en de leukste dingen er uit pikken. Al moet ik wel zeggen dat ik nog nooit wat gekocht heb wat afgebeeld stond in een plaatje (meestal omdat ik vind dat ik het niet kan hebben met m'n figuur, maar nog vaker omdat ik altijd de duurste dingen uit kies).
Van mij mag het ook eruit,..........ik geef sowieso niks om mode, ik draag wat ik leuk vind! Ik vind het zonde van de ruimte in zo;n blad, daar hadden nog hele leuke artikelen kunnen staan!