Ik vind het leuk om te kijken als ik lekker in mijn vel zit(lees; niet zwanger en heel wat kilo's lichter). Momenteel vind ik het geen zak aan en blader ik er snel doorheen ja.
Maar als er zoveel mensen (nou ja, de mensen die tot nu toe reageerden iig) zo denken, waarom plaatsen bladen dan toch iedere week zoveel mode?
Van mij hoeft het ook niet zo nodig. Zit hooguit soms met enorme verbazing te bekijken wat voor belachelijke (kleur)combinaties ze nou weer hebben bedacht Overigens merk ik steeds vaker dat grote delen van tijdschriften me niet aanspreken. Viva ging steeds meer over seks: abo opgezegd! Daar zit ik echt niet op te wachten. Maar goed, dat was off-topic
Ik koop per week een aantal bladen los. Ik vind de ene week het ene blad leuker en de andere week een ander blad. Daarnaast zijn veel bladen regelmatig in de aanbieding voor een euro. Volgens mij kan een abo dan lang niet altijd uit.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Soms vind ik het leuk om wat ideeën op te doen, en dan koop ik bladen waarin 10 pag's mode (of nog veel meer) staan. Niet om nou precies die blouse te gaan kopen, maar om een idee te krijgen van welke merken nu eigenlijk een stijl hebben die mij aanstaat. En meestal heb ik er geen zin in, en koop ik of niks, of iets anders. In de meeste tijdschriften staat helemaal geen mode, maar dan moet je idd eens bij andere titels kijken dan de gewone 'damesbladen'.
ik heb niet alle reacties gelezen, alleen de 1e pagina. Maar ik ben denk ik de enige die het wel leuk vind. Ik kan er echt een flinke tijd naar kijken. Niet om vervolgens naar de winkel te hollen en precies hetzelfde te kopen, maar om inspiratie op te doen van kleuren en combinaties. Ik zie dan dingen waar ik zelf misschien niet opgekomen zou zijn, maar wat wel ontzettend leuk is. Ook zie ik zelfs wel eens kledingstukken voorbij komen die ik gewoon zelf in mn kast heb hangen en dat dan ineens anders kan combineren.