Alessia Aimee Avery Carys Babet Yelena Paisley Angelina Aubree Abbey Olivia Thirza Rosina Kaylin Kirsten Sabien Adelyn Ludmilla
Fieneke een optie? Andere suggesties: Florine Julie Evelien Liesbeth Eliza Paulien Carolien Ceciel Christien Liedewij
Ik wilde Anniek voorstellen voor ik de namen van je kinderen had gelezen, maar dat gaat hem niet worden. Carlien Liezl Naomie Liset (of Lies) Florien Jozefien
Nog een poging Madelief Yasmien Liandra Vivien Bibian Isabeau Valerie Sophia Of misschien iets heel anders (zonder ie), zoals: Babet Hannah Amber Janouk vind ik trouwens erg leuk! Misschien een idee om voor Yanouk te gaan? Dan heb je niet 2x een j...
Nog een poging: Alien Bowien Ceciel Doremiek Emilie Fabienne Klazien Lexie Lidwien Liesl Lucie Mariken Niene Riek Rosalie Veronie Veroniek Virginie Wiep Celine Nanouk Annelore
Bedankt voor alle input dames! Zitten leuke opties tussen. Zal vanavond eens met mijn man overleggen of de naam er al tussen zit.
Zonder ‘ie’ naar wel leuk bij de andere vind ik Elske Renske Tessa Wel met ‘ie’ (Anne)Mieke Annelieke Sietske Nienke Marieke Diede
Eerste naam waar ik aan denk is Nienke, maar eindigt op e klank helaas. Lastig zeg! Misschien: Berber, Britta, Carice, Carmen, Elodie, Emilie, Hannah, Heleen, Lauren, Leonie, Nikita, Sophie, Stella, Tessel, Thirza