'Inspiratie topic' show je salon/bijzet tafel(s)

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 24 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DQueen

DQueen Niet meer actief

dank je voor de tip, ik ga online even zoeken.

2. Peentje83

Peentje83 Lid

2 aug 2014
    47
    50
    18
    NULL
    NULL
    Deze hebben wij laten maken.

Bijgevoegde bestanden:

Louise11110 en MyMiracle vinden dit leuk.
  3. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    https://boxworx.nl/product/salontafel-big-steel/

Op deze site heb je meer van dit soort tafels. Wie weet staat er nog wat bij voor je.

DQueen vindt dit leuk.
  4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    JosjeM vindt dit leuk.
  5. DQueen

DQueen Niet meer actief

Jaaaaa dit is dus wat ik in mijn hoofd heb dank je wel ♡♡♡!!!

Nu jullie toch zo lief zijn om mee te denken. Wat vinden jullie qua stijl wat hier bij past (hoeft niet zelfde meubellijn maar wel qua stijl) een tv meubel wat hierbij past?

JosjeM vindt dit leuk.
  6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Zelf vind ik tv-meubels altijd lelijk. Ik zou eerder iets kiezen als een dressoirachtige kast. Alleen wat lager.

Nellie4 en DQueen vinden dit leuk.
  7. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ik ken een goede zaak in Amersfoort, als mijn man thuis is vraag ik even hoe de zaak heet je kan daar je eigen blad enzo uitzoeken!:D

DQueen vindt dit leuk.
  8. DQueen

DQueen Niet meer actief

ja dat is ook prima als het maar enigsinds matcht. eigenlijk wil ik een openhaard met ombouw tot plafond en uitsparing voor de tv zodat ik helemaal geen meubel uit hoef te zoeken. Man wil alleen geen openhaard laten plaatsen omdat er dan een pijp tot zolder door alle kamers moet worden getrokken en ik vind zelf een electrische haard weer erg kitsch. Maar die want vind ik wel weer heel mooi. Zo lastig als je iets zoekt wat je in je hoofd hebt maar het totaal plaatje niet passend krijgt en je man ook nog eens denkt mee te mogen kiezen hahaha. Hij werkt het meeste deel van de week ik ben 24/7 thuis en kijk er het meest tegen aan dus vind stiekem dat mijn mening zwaarder weegt.

masami en SDonya vinden dit leuk.
  9. DQueen

DQueen Niet meer actief

Zijn dat dan die boomstamtafel bladen? Ik ben namelijk in Amersfoort in een winkel geweest waar je zelf onderstel kon kiezen (x, u, a of 3d) en dan ook het boomstamblad. Maar daarvan vond ik de bladen weer zo glad zeg maar. Niets met knoesten en hobbels. Dat zie je dan wel weer veel in driftwood maar dat ik geloof ik weer heel zacht hout en kwalitatief niet echt goed.

10. DQueen

DQueen Niet meer actief

Sorry @ts ik kaap je topic, wil je dat ik een eigen topic open?

11. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Haha graag gedaan! Wij hebben heel lang getwijfeld om deze tafel te kopen. Echter was de kans groot dat het zou vloeken bij onze visgraatvloer, dat risico wilden we niet lopen.

Ik zou denk ik voor een zwart TV-meubel gaan. Ik heb onlangs een leuke bij de Eijerkamp gezien. Ik zal eens even kijken of ik ‘m kan vinden.

Edit: staat helaas niet meer op de website.

12. DQueen

DQueen Niet meer actief

Eierkamp dat is een goede om eens te bezoeken, die ben ik vergeten tijdens mijn meubel zoektocht. Heb je nu de tafel op de vissengraatvloer? Ik wil namelijk ook een vissengraat vloer, denk beetje dezelfde smaak.

13. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik heb op de eerste pagina een foto geplaatst wat het is geworden. Ook van de Eijerkamp.

Ik denk trouwens wanneer je een mooi kleed onder die robuuste tafel legt, dat het wel mooi kan lijken bij een visgraat vloer.

Qua tv-meubel hebben wij nu trouwens dit:
    Haal de foto zo weer weg ivm herkenbaarheid.
    Bekijk bijlage 620609

DQueen en LW85 vinden dit leuk.
  14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Wij hebben deze. Super handig want de klep kan open en daar bewaren we onze dekentjes in. Als de Kids er met stift op tekenen haal je het zo weg met Billendoekjes.

We wilden eigenlijk een enkele halve bol, maar ze zijn dan niet stabiel, dus die kiepen ze elke keer. Deze gaat goed. Is van gisterenvandaag. Nl

Bijgevoegde bestanden:

15. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
  16. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ja het zijn boomstamtafel bladen.

DQueen vindt dit leuk.
  17. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.156
    3.036
    113
    Nederland
    Wat je ook kunt doen, ipv een elektrische haard of gas/houtkachel is een haard van Faber die werkt op waterdamp. Dat hebben wij ook en lijkt net echt!

Hij ligt er echt in, maar geeft geen hitte dus je hoeft niks naar zolder te maken.

Edit. Mweh op de foto lijkt het niet echt wat maar door de waterdamp en het speciale licht komen er dus "vlammen". Je hebt ook filmpjes ervan op youtube of faber zelf.

Bijgevoegde bestanden:

18. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.156
    3.036
    113
    Nederland

Bijgevoegde bestanden:

19. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.112
    12.091
    113
    DQueen vindt dit leuk.
  20. DQueen

DQueen Niet meer actief

Daar ga ik eens naar kijken. Precies dat muurtje zoals jij hebt bedoelde ik. Wat heb je naast dat muurtje aan beide kanten? wil je me daar een foto van sturen mag ook in pb? ik ben namelijk echt wanhopig op zoek naar inspiratie.

Deel Deze Pagina