Die vind ik ook mooi Fashion 4 Kids | ML Animal Woven Shirt Canteburry Mom2B & K!dds webshop Hij is nu afgeprijsd voor 22,47 Mama Licious VINCE - Blouse - Blauw - Zalando.nl Deze lijkt er wel wat op.
Wat een knappe zwangere vrouwen. Ik zie er gewoon uit als Shamu... (voor wie Shamu niet kennen, het is een bekende walvis). Kleding past en zit mij niet meer lekker. Door bekken zijn hakken echt not done, fysio heeft het liefst dat ik goede stevige gympen draag (geen Allstars). Daarbij zijn die kilo's niet alleen in mijn buik maar ook in mijn kont terecht gekomen (je kanjers afvragen aan welke kant de baby zit) Dus voor mij shirtjes met: "Pas op, ik zwenk uit"!!! Maar wel leuk plaatjes kijken haha.
Iemand nog leuke ideeën voor bij een trouwerij? Het zusje van mijn vriend gaat namelijk trouwen in Mei.
@Frietje Ik moest wel enorm lachen om jouw post Gelukkig is het "ik zwenk uit" gebeuren tijdelijk haha. Ergens denk ik dat een ander de overeenkomsten met shamu minder makkelijk vinden als jijzelf. 1 troost: wat betreft de dikke reet sta je niet alleen, want bij mij is er nog geen buik te bekennen, maar m'n reet heeft inmiddels kardashian status gekregen haha @Twingia Ik heb denk ik genoeg ideeën, maar wat voor type ben je? Jurkjes en rokjes? Of broeken? Blouses? Blazers? Waar voel jij je prettig in? Dan kan ik vast wel leuke plaatjes ter inspiratie vinden
Meestal broeken en blazers. Maar met speciale gelegenheden doe ik ook wel een jurk aan. Maar dan moet die net boven mijn knie komen of er op
Goed topic! Ik vind alle positiekleding verschrikkelijk, alleen de spijkerbroeken van H&M vind ik leuk. Goed om te zien hoe je "normale" kleding ook nog leuk kan combineren.
Ik wist wel dat ik niet de enige was met deze mening De broek/tregging van 20,- van de HM zit trouwens heerlijk. Gewoon een zwarte skinny met zakken op de kont. Echt een aanrader! @twingia: ik ga op zoek maar wat leuke plaatjes
@twingia Ik weet niet of je dit iets vindt, maar de volgende 3 vond in wel zwanger en bruiloft geschikt
Zo blij dat jij dit topic hebt geopend Linana! Ik hou ook niet van suffe zwangerschapsmode. En zet graag m'n eigen stijl door nu ik weer zwanger ben. Ben van mening dat hip ook gewoon zwanger kan Ik ga ook nog even sneupen naar plaatjes. Ken je pretapregnant.com? Veel inspiratie daar!
Ik ben het helemaal met je eens! Ik zet mijn eigen stijl ook zoveel mogelijk door. Desnoods koop ik iets een maat of 2 groter Suf voor zwangerschapsmode is echt het juiste woord haha. Ik ga even de site bezoeken! Bedankt voor de tip