De mijne is over 2 weken jarig, op de dag dat de carnaval hier begint en hij wordt ook nog eens 11! Dus wij hebben een rol serpetine met een busje smarties erin.
Ik had ‘patatbakjes’. Plakje cake in reepjes en een rode en een witte spekbol erbij. Of van die patatchipjes en een spekbol erbij.
Hier heeft de oudste afgelopen verjaardag onderstaand voorbeeld getrakteerd. Hij vond het ook erg leuk om zelf de gezichtjes samen te stellen.
Ipv plastic frietbakjes, kan je de chips frietjes ook in een kartonnen bekertje doen. Misschien staan hier nog leuke (makkelijke) ideeën tussen: https://www.ladylemonade.nl/makkelijke-traktaties-traktatie/
Dan moet ik wel die wafels een voor een inpakken toch? Nog best een klus… of bestaan er voor verpakte?
Bij de jumbo heb je per 2 verpakte wafels, die heb ik hier gedaan. Was net bevallen en vond het wel even prima. Anders optie is van die suikerwafels, die zijn wel per stuk verpakt, maar die lusten ze hier niet.
Bij de action heb je bij de volwassen knutselspullen en kaarten doorzichtige zakjes liggen. Er zijn verschillende maten en die zijn ideaal voor traktaties. Dan is het inpakken ook zo voor elkaar.
Hier bijna altijd kleine zakjes chips of popcorn. Maar het meeste dat hier genoemd wordt, eten onze kinderen niet. En voor mij ook lekker makkelijk. Ik heb ook wel eens snoepkettingen gemaakt van snoepslierten en nibbit ringen. Niet origineel, maar wel een succes!