Eind november vieren we met opa en oma en ooms en tantes sinterklaas. Nou vroeg mijn moeder om een lijstje met wensen voor onze man maar... ik ben inspiratieloos! Ik weet een hoop dingen voor als hij wat ouder is maar dat vraag ik dan liever voor z'n eerste verjaardag ofzo. Anders ligt het maar in huis en kan hij er nog niks mee. Nu vindt hij het nog het leukste gewoon met ons te spelen en de mobiel vindt hij mooi. Hij heeft ook al best veel van kraambezoek gehad. Tegen die tijd is ie bijna 3 maanden. Dus wie heeft er leuke ideeën voor een jongetje van 3 tot max 12 maanden die niet mogen ontbreken op het verlanglijstje!
De vtech baby walker. Dat plateau met knopjes met geluiden is hier vanaf 5 maanden een succes. Later kan dat plateau weer op de loopwagen die erbij hoort. Ik was er eerst niet zo'n fan van maar mijn zoontje is er heel gek mee.
Pyjama, slaapzakje, badspeeltjes, voorleesboekjes, knisperboekjes, bijtring, pluchen bal, babygym, mobile voor boven de box, muts/sjaal/wanten, speeltje voor aan de wagen/buggy, besteksetje.. ook de houten woezel en pip activity centre in de box wordt steeds leuker (6 mnd)
Knisperboekjes, voorleesboekjes, Vtech speelgoed zoals de trompet, speeltjes voor in bad of inderdaad dingen als pyjamaatje of slaapzakje, nuttig en toch leuk!
Wij hebben zelf wat leuke dingen voor tot 6 maanden gekocht aan de familie vragen we nu alvast dublo of nopper kunnen we vast sparen haha.
Toettoet auto's zijn al vroeg leuk. Stapeltoren, vormenstoof. Activityringen Noppenpuzzel (echt favoriet!) Er zit nog genoeg tussen 3 maanden en een jaar...
https://m.bol.com/nl/p/fisher-price-stapel-en-rolbekertjes/1004004011585799/ deze was hier een hit! Vaak voor weinig bij de kruitvat! Een bal, leuke leren slofjes, iets leuks voor op de kamer, mooie XL hydrofielen, leuke kleertjes, lekkere badolie, leuke handdoek (kidorable), lief! Zeep etc., boekjes (knisper, met harde paginas of gepersonaliseerd), etc.?
Ivan krijgt van opa en oma voor sinterklaas sprekende pip in de winkel vind hij hem super gaaf!!! Wil hem alleen maar pakken haha Wat wij hem geven weet ik nog niet, dus ik lees mee
Bedankt voor de leuke ideeën! zitten zeker bruikbare tips tussen Dan ga ik maar eens een begin maken met het lijstje
Freddie de vuurvlieg van Lamaze! Die was hier vanaf dag 1 interessant (achterkant is zwart/wit), maar ook nu hij 7 maanden oud is kan hij zich nog flink amuseren met dat ding.