Hallo dames, Er is vast wel iets wat je heel goed zou willen kunnen Of Nog beter dan je nu al bent. Ik zou zo graag willen dat ik zou kunnen tekenen . Lijkt mij zo geweldig. Ook zingen zou ik graag kunnen Maar dat kan ik echt niet helaas Zing wel eens onder de douche. En daar moet ik het ook bij laten . En nu jij. Wat zou jij graag willen kunnen? Ik ben benieuwd! Alvast bedankt
Mijn gezin zou willen dat ik beter zou kunnen koken, maar ik heb hier totaal geen behoefte aan. (Mijn kookkunst: aangebrand en niet gaar, ja werkelijk waar) Het zou ook handiger kunnen zijn dat ik iets langer mijn concentratie kan vasthouden voor die vreselijke klusjes op kantoor. Maar ook hier geen behoefte aan, dan krijg ik straks nog meer van … klusjes. Nee dank je wel. Zingen, ik denk dat het voor iedereen veel beter is als ik daar geen verder geen tijd in steekt. Het is valser dan vals, en totaal niet in de maat. Wat zou ik dan willen kunnen? Nou eigenlijk Toveren! - ik tover me dan elke ochtend slank - de strijk weg toveren - voldoende banksaldo Nou vooruit dan ook: Speciaal voor mijn gezin: elke avond een heerlijke maaltijd En natuurlijk ook wereldvrede, geen ziektes, iedereen lief voor elkaar, geen honger enz
Ik zou echt heel graag goed kunnen tekenen en schilderen Vroeger bij tekenen altijd een meisje die zo mooi iets kon maken terwijl ik alleen onder de Oostindische inktvlekken zat. En ik zou heel goed georganiseerd willen zijn. Dat je nooit meer op vakantie gaat met een onderbuikgevoel dat je iets vergeten bent maar wat ... Met mijn ADHD brein iets onbereikbaars. ( Stiekem ook stikjaloers op het ANWB echtpaar van Brigitte Kaandorp)
Wiskunde! Dan was ik vast gepromoveerd. Talent om van een paar willekeurige ingrediënten een heerlijk gerecht te maken. Ik ben saai met koken Handig zijn! Ik heb 2 linkerhanden
Orde en discipline houden. Kan het niet. Lukt echt niet. Boordevol goede wil maar helaas.... Mijn huis is rampzalig. Ik mag ramen en deuren los laten - een potentiele inbreker draait zich toch terug omdat hij denkt dat er iemand hem al voor geweest is. Strijk? Ligt op mijn bed. Heb nog net een strook van 50cm waar ik kan slapen... Mijn bureau op kantoor? Hopeloos! Heb net genoeg plek om mijn muis van links naar rechts te bewegen. Heb n collega wiens vrouw ook nogal een sloddervos is en hij stuurt regelmatig foto's van mijn desk naar haar om dan te zien wie het ergst is
Ik zou goed willen zijn in het overbrengen van positieve energie. Ik ben van mening dat iedereen wel een portie sunshine in zijn of haar leven verdiend. Met name even dat kleine zetje of dingetje op de momenten wanneer je het het minst verwacht. Daarnaast zou ik beter willen zijn in meer genieten van het moment. Wij mensen leven momenteel (vind ik) vaak voor het volgende moment en niet in het nu. En dat vind ik jammer. Want je leven is zo voorbij. Ik zou ook beter willen zijn in niet hoeven werken, aan verwachtingen en verplichtingen te moeten voldoen maar gewoon zijn. Maar dat is een droom hahahaha Beetje zweverig misschien maar dat.
Ik zou graag kunnen tekenen. Mijn poppetjes hebben nog steeds harken armen en benen - gitaar spelen - het huis op orde kunnen houden - koken
Afvallen en op gewicht blijven…. Nee grapje Pianospelen Vreemde talen spreken En dat was het dan ook wel. Ik ben snel tevreden
Saxofoon of viool spelen Tekenen Ergens lang van kunnen genieten. Ik verveel me heel snel. En minder piekeren en angstig zijn. Een vriendin van mij leeft echt met de dag, laat dingen snel van zich af glijden, praat makkelijk met vreemden, schaamt zich nergens voor en maakt zich niet snel druk. Ik wou dat ik dat kon. Lijkt me zoveel makkelijker.
Meer zelfvertrouwen en rust. Als ik blij ben klets ik Onrustig klets ik Onzeker klets ik Boos klets ik harder. In de tijd dat ik werkte gepest en dat heeft niet geholpen. Toen is dat vooral begonnen. Nu negeer ik moeilijke dingen. Durf ook niet te werken. Bang dat ik toch weer nergens pas. Toch net niet goed genoeg.
Ik zou goed willen zijn in het overtuigen m’n man voor z’n gezin te laten kiezen…. helaas kan je niemand overtuigen en moeten ze het zelf doen…
Ik zou graag wat beter willen kunnen pianospelen. Ik kan het wel maar ben niet echt een talent. Lijkt me heerlijk om uit de losse pols van alles te kunnen improviseren.