Ik zoek namen voor bij: Elijah en Asher (amerikaans-engelse uitspraak) Voor zowel een broertje of zusje.
Meisje: Paisley Georgia Hazel Willow Jongen: Miles Holden Oliver (leuk dat ze dan allemaal met een andere klinker beginnen)
Misschien zijn deze leuk: Jongen: Blaise Cooper Peyton/Paxton Trevor Meisje: Harper Payton Cameron (koosnaam Cam) Lexi Ember
Ik heb nu dit soort namen (aantal Hawaiiaans-met reden ook!) Dus ik zoek meer in deze trend... wat dat ook mag betekenen Voor meisje: Leilani Alani Jaleesa (djaliesa) Jamila Ashira Aaliyah (aaliejaa) Soraya Shira Livia Liv Lilah (lie-laa) Lilach Nöelani Nöeli (zelf bedacht) (nooeelie) Naliyah / Jaliyah Nayla Nöevi Vieve
Ik dacht nog aan deze (Hawaiïaanse / inheemse) namen - m - Chenoa : witte duif Oneida - Onida : de lang verwachte Winona : eerstgeboren dochter Aynoa : de enige zus Miloah Catori : levenskracht Maylea : wildbloem Sayén : vrouw met een groot hart Mailen : prinses Xareni : prinses van het bos Nayeli : ik hou van je - j - de namen van je andere jongens zijn Hebreeuws / Bijbels, dus ik zoek het in die richting (Hebreeuws/Bijbels) Boaz Malachi Dathan Jadon Joël Silas Timon Zephan : komt van de naam Zefanja Cyrus Jethro Otniël