Matras voor box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bebis, 14 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebis

Bebis Actief lid

3 mrt 2015
    189
    52
    28
    Hoi allemaal, ik zie op de website van Baby-Dump dat zij ook matrassen voor de box verkopen van 3 cm en 5 cm dik. Is dit nodig denken jullie of heeft de baby genoeg aan een boxkleed? Thanks!:)

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.655
    5.697
    113
    Wij hebben het reserve boxkleed er onder. Lekker zacht en handig als de bovenste vies word.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben wel een boxmatras. In het begin slapen en liggen ze er hier best veel in, dus vind het belangrijk dat het lekker zacht ligt. We hebben een dik Koeka boxkleed en dan een boxmatras van 5cm eronder.

4. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Wij hebben het zelfde als Boommm zegt.
    Heb ook nog een extra boxkleed en van koeka een bed/box bumper (z'n rand die je in de box kan zetten) tegen kou van de ramen.

5. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel een matras ter extra comfort en zachtheid. Kost geen drol, dus daar hoef je het niet echt voor te laten.

6. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Wij hebben wel een matrasje (van 6 cm) gekocht. Alleen een boxkleed lijkt me veel te hard. En het matrasje was maar 15 euro dus dat valt reuze mee ;).

7. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Alleen een boxkleed vind ik ook niets. Al heeft onze dochter nauwelijks in de box geslapen maar in haar eigen bed of de wandelwagen wieg. En lag ze in de praktijk meer op de grond op een speelkleed (zelf gemaakt 3x zo dik als een boxkleed). Vond ze veel leuker want zo kon ze ons beter in de gaten houden.

Voor onze zoon ligt het matrasje alweer klaar voor de box.
    Die arme jongen heeft denk ik wel een rustig plekje nodig straks met al dat grote zus geweld dat op hem af gaat komen. ;)

Deel Deze Pagina