Hoi allemaal, ik zie op de website van Baby-Dump dat zij ook matrassen voor de box verkopen van 3 cm en 5 cm dik. Is dit nodig denken jullie of heeft de baby genoeg aan een boxkleed? Thanks!
Wij hebben wel een boxmatras. In het begin slapen en liggen ze er hier best veel in, dus vind het belangrijk dat het lekker zacht ligt. We hebben een dik Koeka boxkleed en dan een boxmatras van 5cm eronder.
Wij hebben het zelfde als Boommm zegt. Heb ook nog een extra boxkleed en van koeka een bed/box bumper (z'n rand die je in de box kan zetten) tegen kou van de ramen.
Ik heb wel een matras ter extra comfort en zachtheid. Kost geen drol, dus daar hoef je het niet echt voor te laten.
Wij hebben wel een matrasje (van 6 cm) gekocht. Alleen een boxkleed lijkt me veel te hard. En het matrasje was maar 15 euro dus dat valt reuze mee .
Alleen een boxkleed vind ik ook niets. Al heeft onze dochter nauwelijks in de box geslapen maar in haar eigen bed of de wandelwagen wieg. En lag ze in de praktijk meer op de grond op een speelkleed (zelf gemaakt 3x zo dik als een boxkleed). Vond ze veel leuker want zo kon ze ons beter in de gaten houden. Voor onze zoon ligt het matrasje alweer klaar voor de box. Die arme jongen heeft denk ik wel een rustig plekje nodig straks met al dat grote zus geweld dat op hem af gaat komen.