Bij mijn laatste cb bezoek met mijn jongste kreeg ik te horen dat er vanwege bezuinigingen het een en ander was veranderd, en dat mijn volgende bezoek een vrijblijvende groepsbijeenkomst zou zijn. Een 'normaal' bezoek zou pas weer een laar maanden later zijn. Nu heb ik morgen dus die groepsbijeenkomst en het viel me net eigenlijk pas op dat die precies tijdens zijn ochtendslaapje is gepland. Met de normale bezoeken maakte ik zelf de afspraak en hield hier rekening mee, maar mu gaat dat natuurlijk niet. Ik twijfel nu of ik wel ga. Ik vind het meten en wegen altijd wel leuk, dus normaal ga ik braaf, maar er staat me kets van bij dat dat nu niet wordt gedaan? Dan heb ik weinig zin om zijn ritme te gaan doorbreken. Ik heb verder geen bijzondere behoefte aan tips of delen van ervaringen met anderen. Dus nu mijn vraag: is iemand bekend met deze groepsbijeenkomst? Wat moet ik me er bij voorstellen en voegt het iets toe?
Niet mee bekend, maar ik zou er niet heengaan. Zou niet weten wat dat toe zou moeten voegen.... als je ervaringen van anderen ergens over wilt, vind je die online of in je eigen omgeving doorgaans ook wel toch?
Ik zou ook niet gaan, totaal geen behoefte aan. Je kunt ook tijdens normale openingstijden even binnenlopen om te wegen en te meten. Ik vind hier de tijden sowieso heel onhandig met slaapjes. Overal zijn er bezuinigingen, cb komt erg ten nadele zo. Nog even en het valt weg en kun je de prikjes even bij de huisarts halen.
Ik ben er niet heen gegaan. Ik had het gevoel dat het een bijeenkomst zou worden dat je je kind met een ander kon vergelijken kwa ontwikkeling, waar ik dus echt geen behoefte aan heb! Lees: dit was mijn gevoel, of het zo ook is geen idee!