wat aan naar musical?

Discussie in 'De lounge' gestart door Charlie84, 15 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik heb even hulp nodig. Na een heel naar jaar (man ging vreemd met de buurvrouw, we zijn uiteindelijk gescheiden) heb ik iemand leren kennen waar ik nogal vlinders van in mn buik krijg :D We gaan naar sky, de musical. Maar wat moet ik nou aan?

Ik heb maat 34, weinig borsten, wel billen. Help!

2. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Leuk dat je weer vlinders hebt, na zo'n rotjaar!

Ik zou zelf casual gaan, maar wel netjes. Dus bijv mooie spijkerbroek, met leuk hakje eronder en een mooie blouse.

Heel veel plezier alvast!

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Zoals je bent maar dan wat netter..
    En natuurlijk wat je goed staat/bij je past. Dus niet ineens in een jurk als je dat normaal ook nooit draagt of andersom.
    Leuk weer op date maar ook spannend! Toi toi!

4. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben normaal meestal van de spijkerbroek met hak en top.
    Ik zoek nu een beetje een chique topje of blouse, ik kan wel een beetje strak hebben zeg maar. Maar is een spijkerbroek niet te casual?

5. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Leuk! Als je voor een mooie donkere spijkerbroek gaat kan het prima. Of anders een zwarte (spijker)broek. Ik zie bij musicals mensen in hun huispak en anderen in gala. Dus blijkbaar mag alles... al ben ik van mening dat een wat nettere outfit beter past bij de gelegenheid.

6. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou een leuke pantalon (liefst driekwart) met hakjes eronder en een truitje, niet te wijd want je hebt kleinere borstel en ook weer niet te strak.
    Het is niet te chique en ook niet te casual. Een spijkerbroek vind ik persoonlijk voor een avondje uit niet netjes

7. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik zou voor een zwart jurkje gaan. Veel plezier alvast!

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    Ik ging voor een leuke zwarte kokerrok met een bloesje en sandaaltjes.

Beetje optutten mag wel voor zoiets hoor.

Veel plezier

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou wel voor een donkere gaan of een mooie grijze skinny. Niet een blauwe usual. Mooie blouse of top met jasje erover. En niet te los inderdaad dat is met maat 34 niet "vormend" voor je figuur.
    Al vind ik die net op/over de knie koker rok ook super leuk. Netjes met een hak en blouse of shirt en jasje en hak eronder en door de weeks shirtje en sneakers/sandaaltjes.
    Ik heb er 3 (zwart/grijs en gestreept)

10. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    In Nederland lopen mensen zelfs in een joggingpak als ze naar een musical gaan.. (ja, echt gezien) dus een mooie, nette spijkerbroek misstaat echt niet. In buitenland (Wenen bijv.) Is het wel chiquer. Daar liepen sommige vrouwen zelfs in een lange galajurk. Ikzelf draag vrijwel altijd een jurkje.

11. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    ik zou kiezen, waarin je zelf vrouwelijk, en waarin je prettig in voelt. En dan natuurlijk geen joggingpak😆.

12. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha ik ben geen jogging pak type dus dat wordt hem sowieso niet :)

Bedankt voor de tips, ik ga eens lekker shoppen :)

Deel Deze Pagina