Als ik alleen ben dan ga ik juist dingen koken die ik niet zo snel kook als de meiden mee eten. Ze lusten veel, maar niet alles. In de zomer dan een mooie maaltijdsalade of roerbak met groenten en stevig gekruid vlees. Of vis/schaaldieren die ik anders niet eet, zoals garnalen, mosselen of inktvis.
Als ik samen met dochter eet (komt vaak voor, ML heeft vaak late diensten) dan kook ik wel voor ons tweetjes. Vaak wel simpel. -Pasta pesto -Pasta met champignons en rucola -Zelfgemaakte pizza met veel groentes -Bruschetta -Soep -Ratatouille van groente
Iets wat mijn man niet lust, rijst met curry ofzo. Maar het komt eigenlijk sporadisch voor dat hij er 's avonds niet is..
Ovenschotel. Lekker makkelijk omdat je het op ieder mament van de dag klaar kan maken: Laag groenten. Laag vlees met uitje/kruiden/tomaatjes Laag aardappelpuree/aardappelschijfjes Strooikaas 30 minuten op 200 graden
Ik maak dan meestal een broodje met carpaccio, olijventapenade, pijnboompitjes, sla en geraspte kaas. Maar ik eet nog maar zelden alleen..
Aardappel kroketjes in de oven, stukje kip erbij, salade. Broodjes met sla en vissnitzel Portie bami extra maken, invriezen en dan met komkommer, sateetje, ei Chicken tonight