dreumes en kitten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moontje2008, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    gisteren zat mijn vriend weer te dromen op marktplaats en daar was ie dan, het siamese katertje van zijn dromen.

We hebben al twee poezen (balinees en heilige birmaan) maar een siamees katertje is de droom van mijn vriend. Dus gaan we vanmiddag kijken en heb ik waarschijnlijk vanavond hier een nieuwe kat rondlopen.

Aan de ene kant lijkt het me erg leuk voor Eef, maar ze is ook nog best wild met onze poezen, ze aait ze en ze kamt ze, maar ze heeft nog niet door dat dat zachtjes moet. hoe leer je dit nou aan en wie heeft er nog andere kitten tips voor dreumes eigenaren?

x

2. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    leuk een kitten! Niet echt tips voor je. Volgens mij leren ze vanzelf wel om met poezen om te gaan. Ik heb ook 3 katten (waarvan 1 een halve siamees, pittig ding) en onze dreumes zit altijd die ene uit te proberen. Hij is al herhaaldelijk gekrabt en nu laat ie het wel. De andere twee zorgen dat ze niet bij hem in de buurt komen :D
    Ik moet wel zeggen dan ik 3 katten net te veel vind, het is echt anders dan 2.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

leuk een kleine erbij!
    ik denk zelf dat het wel los loopt wel in de gaten houden natuurlijk

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Gewoon blijven herhalen en voordoen hoe ze moet aaien en dat ze zachtjes moet doen, verder zal het wel loslopen.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik denk dat vooral een kitten wel snel went aan jullie dochter.
    Ik zou in iedergeval jullie dochter niet alleen laten met de kitten...en inderdaad steeds benaderen dat ze rustig moet doen.

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik zou vooral de kitten af en toe een beetje in bescherming nemen. Misschien een mandje/stukje waar hij alleen kan zijn? Zo'n klein beestje heeft natuurlijk nog veel slaap nodig, en kan misschien nog niet op de bank springen of hard wegrennen.

En verder lekker genieten! Is vast heel gezellig.

Deel Deze Pagina