Verslag van het grootste festival ter bewustwording van de klimaatploblematiek. Rechtstreeks verslag vanuit New York, Rio de Janeiro, Londen, Hamburg, Shanghai, Tokyo, en Sydney. En vanuit live Earth in Amsterdam. Artiesten onder anderen; Alicia Keys, Beastie Boys, Black Eyed Peeas, Bloc Party, Bon Jovi, Corinne Bailey Rae, Crowded House, Duran Duran, Foo Fighters, Genesis en The Police. Duran Duran zong net Ordinary World, maar het klonk wel anders als vroeger, z'n stem is wel veranderd. Vroeger was het mooier.
ik zit nu lekker naar de rode hete chili pepers te kijken! Errug goed, live! ! ! Is wel eens anders geweest. Ik vind dit soort dingen helemaal geweldig! Live8 vond ik ook al zo leuk!
Kom net uit het westerpark vandaan........ Kan zeggen dat het helemaal geweldig is! Tis dat mijn meisje naar bedje moest anders waren we er nu nog
Hier heeft het ook een groot deel van de dag aangestaan. Ik heb er niet zoveel mee moet ik eerlijk zeggen. Prima klimaatverandering, zal ook best voor een groot deel onze schuld zijn, daar twijfel ik niet aan (alhoewel de aarde nog nooit een constante temperatuur gehad heeft, denk aan de ijstijd bijvoorbeeld). maar dat zo'n Al Gore, met een energierekening van hier vandaan naar tokio en terug dat een beetje loopt te promoten, dan denk ik; man verbeter de wereld en begin bij jezelf. Linda