Inspiratieloos

Discussie in 'De lounge' gestart door pink99, 11 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    Hoi

Ik heb voor de kids een tafeltje en 2 bankjes gekocht op Mp, nou moet hij opnieuw geschilderd worden en wil ik er graag bloemen of figuren of disneyfiguren. Maar weet totaal niet wat dus hoop ik op leuke ideeën liefste met foto:D

2. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    Hier een foto

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,5 KB
      Weergaven:
      4
  3. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hoe oud zijn de kids? Jongen/meisje? Welke Disney figuren of iets vinden ze zelf leuk?
    Je kunt de zittingen of het tafelblad in een andere kleur doen? Evt tafelblad verven met krijtborden verf zodat ze erop kunnen krijten, als je onder de krijtbordverf magneetverf doet kunnen ze er iets op vastzetten.
    Wat je ook kan doen is de basis wit laten en bijv tekeningen van de kinderen (ja ook de kras tekeningen) erop overzetten in kleur.

4. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ik zou de poten van de bankjes en tafel klimop op schilderen en op de zitting en het blad 1 grote bloem in de hoek doen met nog 2 kleine bloemen (on even aantal houden)en de rest gewoon een effen kleur laten

Of de handjes en voetjes van de kinderen gebruiken en dan aflakken met een clear coat

5. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    De meiden zijn een half jaar en bijna 2, de oudste vind echt alles wel leuk wat ze ziet. Best lastig dus
    Dora, Sesamstraat, Disney

Dat met die bloemen lijkt me ook leuk

Deel Deze Pagina