Goedemorgen, Ondertussen wordt het echt tijd om een tekst te bedenken voor op het geboortekaartje van ons derde kindje, maar het lukt ons niet om een mooie inspirerende tekst of quote of wens voor het kindje te bedenken. De standaard versjes of teksten vinden we wat saai en afgezaagd. Hebben jullie een idee waar ik nog kan kijken op internet of hebben jullie zelf een mooie tekst die ik als basis kan nemen? Alvast bedankt!
hier precies zo. al die standaard versjes, blegh. zo zoetsappig of al 100000x gebruikt. wij kwamen ergens op internet de volgende zin tegen en ik denk dat we die gaan gebruiken: "geboren worden is de hele wereld cadeau krijgen" mijn schoonzus had op het kaartje de eerste regels van circle of life (uit de lionking) "from the day you arrive on the planet, and blinking, step into the sun. there is more to see, then will ever be seen, more to do, then will ever be done"
Het begin van een nieuw leven, zo heel erg mooi en klein. Het is eigenlijk niet te omschrijven hoe blij wij met jou zijn. Twee harten, één liefde uit liefde, één hart. Je hebt twee kleine handjes Geef ons er allebei één Dan leiden wij je rond Totdat je zegt: Ik kan het wel alleen
Ik las deze zin op dit forum en hoop hem zelf ook te gebruiken als vriend instemt: "Grote avonturen beginnen klein"
Ik zag van de week een kaartje van iemand die ook een derde heeft gekregen. Ik weet hem niet helemaal meer, maar het was iets in de trant van: Voor ...... (naam jongste kind) is het de eerste keer Voor ...... (naam oudste kind) is het de tweede keer Voor papa en mama is het de derde keer Daarna kwam er nog een zin ter afsluiting met hoe mooi het is, maar die weet ik niet meer Succes
Wij hebben 2 gedichtjes 1 tje names Jari en 1 names ons en aan de rechterkant bovenin! Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Wij kregen pas een kaartje met de tekst: We reached for the stars and got an arm full of heaven (weet ff niet of ik het goed schrijf, heb het kaartje niet bij de hand?
wij hadden deze: Als een kleine korrel zand In een schelpje ingeplant Deinend in de grote zee Ging je negen maanden mee Veilig in de moederschoot Werd die kleine korrel groot De schelp werd gaandeweg te klein En de parel bleek onze mooie dochter te zijn
We hebben niet zoveel tijd meer gehad om na te denken over de tekst, want op 17 juli is onze zoon geboren. We zijn nog wat aan het puzzelen voor de tekst, Maar we gebruiken wel wat van de hier opgedane mooie woorden. Bedankt!
Wij hebben de volgende tekst voor in het kaartje: Wij zullen je vasthouden, steunen, begeleiden, omhelzen, beschermen, en met heel ons hart en ziel liefhebben. Vanaf de dag dat je bent geboren, tot aan onze laatste adem, zullen wij er voor je zijn. Wij houden van je!