Mijn man en ik hadden het net over vernoemen, want dat wil hij graag. Nu hebben we oa rien , rinus,ria en marinus in de familie. Wat voor moderne doopnamen kun je daar nou voor verzinnen?? Ik houdt niet van duffe namen. En het geslacht is uiteraard nog niet bekend. Iemand een idee??
Iets met 'ri' erin dekt eigenlijk alle namen in een keer Voor een meisje misschien Marina Rianne en voor een jongen Marnick Rico? Of is dat te ver gezocht?
ja iets met ri erin is inderdaad goed Rianne had ik zelf ook al bedacht, maar dat vind ik best ouderwets:S. De 1e naam zal zowieso niet niet met ri zijn. Het gaat meer om de 2e doopnaam
Bedankt voor je reactie , maar er zit niet echt een naam tussen die ik mooi vind. en 1 doopnaam is genoeg inderdaad
Ok ik noem nog wat.. Meisjesnaam Arina Iris Maarie Mara Maren Mari Marien Marnie Mina Mira Mirna Narnia ;p Nima Nura Nuria Nurima Rena Rennie Rima Rina / Riena Runa / Rune Samia Suri Jongensnaam Arne Ismar Magnus Mani Manu Marni Marnus Rami Remus Rens Rune / Runa Sami Samir ....?
'gewoon' Rian. Ik ken iemand die zo heet, vlotte meid en kort, maar krachtige naam. En voor een jongen.. Rien Marien Marijn Mari
Voor een jongen vind ik Marius erg leuk! Voor meisjes zijn er veel namen die met Mari- beginnen Mariska Maria Marilou Marije Marie Maar misschien vind je dat niet modern genoeg?
Hoi, Mijn moeder heet ook Ria. Als vernoeming vond ik Rianne ook net iets te duf en heb er Riane van gemaakt, als ik dan ooit zwanger wordt van een meisje haha. Dit vind ik een vlotte naam. Voor een jongen zou ik zo niet weten. Succes!