Hahaha dames ik zit zo om mezelf te lachen ik ben nog maar 8 weken en 1 dag en begin nu al lichtelijk last te krijgen van nesteldrang. Het probleem is alleen dat ik te moe en te misselijk ben om het om te zetten naar het ook doen. Ik zit zo aan alles te ergeren dat ik vanalles wil doen alleen het komt er maar niet van. Zou het komen omdat ik de vorige 2 zwangerschappen 3 maanden te vroeg ben bevallen dat het nu al begint? Vanaf wanneer begon het bij jullie? Liefs
Ik heb bij beide zwangerschappen heel vroeg de 'administratieve nesteldrang' gehad. Alles op orde willen hebben qua administratie dus. Bij de 1e had ik vanaf 12 weken wel dat het kamertje op orde moest zijn maar nog geen poetsdrang, dat kwam pas in mijn verlof. Deze zwangerschap is nesteldrang qua het kamertje pas begonnen en geloof niet dat ik echt poetsdrang ga krijgen..
Begin ook wel gehad. Nu ver te zoeken simpelweg geen puf voor. Met veel moeite alle kleertjes van de week gewassen
Het is hier echt drama. Ik wil zoveel doen maar het lukt niet zodra ik opsta begin ik te kokhalzen. Zo zit ik er om te janken dat ik mn huis een troep vindt en zo moet ik er keihard om lachen omdat ik zo iets heb van hou op man hahaha t komt nog lange na niet. Hoezo hormonenmonsters hhahaha
Ik heb voor mijn eerste zwangerschap al wat kinderspulletjes gekocht Nu ben ik een week of 18 en merk ik dat ik alles wel snel op orde wil hebben. Wilde ik opzich al een paar weken. Maar nu we weten wat we krijgen kan ik ook te werk gaan. Maarja doordat ik 2 kinderen van hetzelfde geslacht heb straks ben ik veel eerder klaar dan ik zou willen xd. Terwijl het verstand zegt dat ik beter de 20 weken echo kan afwachten. Maarja het gevoel kan zo sterk zijn tijdens de zs he
Ik heb heel erg nesteldrang in m'n hoofd. Ik wil heel veel doen maar heb er de puf niet voor. Mijn buik zit in de weg, m'n bekken werken niet mee. Als ik al een was in de machine doe ben ik al buiten adem. In m'n hoofd heb ik het hele huis al schoon, helaas is het niet echt.
Nee, nog geen nesteldrang hier. Bij mikn dochter begon het pas op de dag waarop ik een paar uur later weeën kreeg.
Hier al wel hoor! Wil alles lekker schoon hebben en zo veel mogelijk rotzooi uit huis hebben (lees: naar de stort). Ruimt lekker op
Haha het kan erger hoor! Ben nog maar krap 5 weken en heb afgelopen week al alle kasten uitgeruimd om plek te maken voor babyspullen
Ja ik word gek van mezelf. Alles moet gedaan worden en schoon zijn. En als er niets is ga ik iets zoeken.
De een heeft het sneller dan de ander hahaha. Ik zit nu op de helft, heb zo'n beetje alles voor de kleine aangeschaft en de inrichting van de woning heeft er ook aan moeten geloven. (Dit begon al met 6 weken zwangerschap) Nu wordt de woonkamer vandaag aangepakt, eerst een nieuw behangetje, straks wil ik ook laminaat want ik vind tapijt gewoon heel vies met zo'n kleintje. Ohja, een opruimdrift heb ik ook last van. Dus uhhh.. hartstikke normaal.
Bij me zoontje totaal geen last van gehad maar nu bij me dochter wel nog 4 wk en ik wil alles klaar hebben, vooral de kleine dingen zoals beschuit met muisjes heb ik al in huis 😅😅
Bij de 1e totaal niet. Bij de 2e ook niet en helaas doordat ik met 25 volledige bedrust moest houden alles door andere laten doen. Nu weer zwanger van de 3e en tot 16 weken super misselijk geweest en daardoor niet veel kunnen doen maar toen ik me eenmaal beter voelde kreeg ik ook last van mega nesteldrang. Voor m'n gevoel moest alles af zijn voor 25 weken en dat is me gelukt😉 Zondag 25 weken en hoef alleen nog maar de kleertjes te wassen. Kamertje is klaar, alles is in huis en alles klusjes in het huis die ik nog graag wou doen zijn ook gedaan.
Hahaha gelukkig ben ik dus niet de enige zo te lezen. Vindt wel leuk om te lezen dat er meer vrouwen er tegen vechten tegen de drang hahaha.
Bij beide zwangerschappen zo rond de 20 weken. Nu dus zo'n beetje bij baby nummer 2. Alle 'ontbrekende' uitzetspullen al in huis willen hebben, klussen gedaan willen hebben, kasten willen uitbaggeren en netjes inruimen . Als het losgaat, dan gaat het ook goed los hier. En het lijkt deze keer wat 'erger' ook in de bovenkamer, want de komende maanden gaan druk zijn. Sint, kerst, verjaardag dochter en de geboorte van onze tweede. Dus ik wil alles met cadeaus e.d. nu al op orde hebben zodat ik rustig kan focussen op de zwangerschap en de tijd die ik nu nog 'alleen' heb met mijn oudste.