Ik snuffel graag wat rond op instagram, van accounts over het moederschap, interieur tot lifestyle. Ook accounts over koken/voedsel vind ik erg leuk! Vaak haal ik ook nog eens inspiratie uit bepaalde accounts, een leuke bijkomstigheid. Welk(e) account(s) moet ik echt volgen? Of heeft iemand zelf een leuk account?
Ik vind iedereen zo afgezaagd #lovemylife en alles in pasteltinten enz. Vind wel @manonproper leuk en (vroeger) @father_of_daughters Maar mijn eigen insta (prive) vind ik het leukst haha, doe veel stories en heerlijk om daar grapjes, gedichtjes, gifjes, boomerangetjes en muziekjes bij te bedenken zelf maken is leuk!
Echt koken, of tellen lunches en monkeyplatters voor de kinderen ook? Over die laatste 2 heb ik zelf een instagram account.
Ik volg drieling moeder sientje. En de frisse kater. Ook een patholoog volg ik, vind ik interessant. En jel-nl voor budget shoplooks. Oh en @tuc volg ik ook. Voor ideeën voor zoontje z'n fruitbakkie op de peuters. En straks de lunch op school
Ik vind demammavan leuk! Ik met 3 kinderen waarbij alles in de soep loopt terwijl zij er 8 heeft en alles zo gestructureerd loopt. Hoe dan?! En verder volg ik m'n favo bands.
196flavors Recreatingrecipes Hungryhijabi Halalhomecooking Lekkerensimpel Kookmutsjes Rutgerbakt Uitpaulineskeuken Miljuschka Safranaargana @tuc natuurlijk Dit is zo uit m'n hoofd degenen die ik nu volg op kookgebied, zitten ook nog wel wat minder bekende bij geloof ik. Bovenste rijtje is Engelstalig. Zelf post ik ook regelmatig foto's van wat we eten.
Leuk ik ga je volgen! Kan soms wel wat inspiratie gebruiken Ik vind hipenhot en joyfromjoyce (heeft ook kitchenmom) heel leuk om te volgen.
Even gekeken wat ik zoal volg: Mommysinsidevoice (gedachten van moeders) Adriennehedger (stripjes) Buttonpoetry (korte stukjes uit gedichten) Homemadeuglypostcards (word ik heel vrolijk van, van een vriendinnetje) Fundamakeovers (huizen die opgeknapt zijn) Unicornmoms (quotes voor/door moeders) Surrealsimworld (super mooie afbeeldingen/foto's die voorbij komen) En ga @tuc nu ook volgen
Bas Smit....gewoon om compleet van stuk te gaan. Gaat nooit over koken of pedagogische dingen, maar voor je dagelijkse portie humor fantastisch Miljuschka Witzenhausen voor de lekkere recepten en Hollandse nuchterheid. Jamie Oliver omdat ik gewoon al 25 jaar verliefd op hem ben
Janneschuin - over een leven met kindje met microcefalie en pgd traject Graziellatenveen - over een mama met onwijs leuke drieling WijzerMama - psychologie en moederschap, ervaringsverhalen en kennis feitjes Rolinde_opdegroei - over rustig aan tafel eten, rapley etc Bureauslaap- slaapcoach tips