Iemand leuke insta tips mbt interieur en dan vooral doe het zelf, low budget en met dingen van action/ikea enzo? Ben mijn inrichting echt zat. Maar we hebben een grote verbouwing in de planning waarna alles vernieuwd gaat worden dus vind het zonde nu dure accesoires te kopen die ik na de verbouwing niet meer gebruik. Ik had alle accesoires wit en zilver en glas (van riviera maison en dat komt me mijn neus uit!) en heb 2 weken geleden al eea zelf zwart gespoten en met wat action troepjes wat dingen veranderd. Vind het resultaat zo gezellig dat ik eigenlijk nog meer dingen aan wil passen op deze manier zodat ik het tot de verbouwing toch weer een beetje gezellig vind in huis. Voorbeelden van wat ik nu gedaan heb
Ik volg vooral veel fotografen, omdat ik zelf ook fotograaf ben. Dus als je daar nog tips over wil, dan hoor ik het wel
Hahaha mijn kat heeft ook een insta account. Maar sinds ik er weinig meer mee doe, zijn de volgers drastisch gedaald
Ja graag tips, meiden die graag model staan. Iemand die het leuk vind om te volgen voor resultaten, let me know
Komt 'ie: Kim kivits photo Bymonicastout Volliefdefotografie Foto.linda Ilse Nelisse Fotografie Shine Moments Mooiklein Mooifotografie Wil je nog meer?
Thanks, meer mag altijd. Voor jou als je interesse hebt in gave pics van fotografen: pamsfotografie_pamela Gunther183
Ik volg nu ook @tuc Ik vind daniellabelle1 erg grappig Mamaplaats Happikidsmagazine Verder volg ik niet zo veel merk ik. Toch handig dit topic
Hebben jullie je privé account trouwens openbaar of op privé ? Die van mij staat op privé, heb het weleens openbaar gezet maar vind dat toch een beetje “eng”.
Openbaar. Er staan geen foto's van onszelf of andere mensen, voornamelijk gewoon foto's van eten, de omgeving hier e.d. die mogen ze van mij stelen hoor , ben toch niet bijster goed in foto's maken.
Ik volg: Ottolenghi Rutgerbakt Gwennsbakery Eetspiratie Nigella lawson Miljuschka Jamieoliver En heeft dus allemaal met eten te maken
Op prive. Omdat ik foto's van dochter er op deel. Had ik dat niet gedaan had ik openbaar ook prima gevonden. zoon wil niet meer op mijn social media en ben blij dat ik dus altijd alles prive heb gehad. Nu heb ik zijn foto's verwijderd en hoef ik niet bang te zijn dat via vreemden toch nog foto's van hem elders opduiken.