Clinique moisture surge overdag. S nachts de Lancaster 365 night repair. En als serum Chanel le Lift. Oogcreme van Clinique, all about eyes.
Ik gebruik geen dagcreme en nachtcrème meer. Ik begreep van een dermatoloog dat het onzin en troep is waar je de poriën in je gezicht mee dichtsmeert.. je raakt eraan verslaafd. Ik ben gestopt... eerste dagen heel vervelend, mijn huid voelde heel,strak en droog. Nu ben ik eraan gewend en moet ik zeggen dat mijn huid beter dan ooit is.
L'Oréal extraordinary oil droge olie (avond) en de dagcreme, L'Oréal skin perfection en af en toe als mijn huid echt droog is de weleda skin food. Ik heb af en toe nog een serum van L'Oréal erbij (ook skin perfection) Uiteraard gebruik ik niet alles tegelijk, maar wissel deze af
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-sensitive-spf-30-dagcreme-voor-de-overgevoelige-huid/p/3445730 Ik vind deze fijn. En lekker goedkoop
Nivea met argan olie. Gebruikte het eerst alleen overdag maar smeer nu ook de dagcrème snachts op. Toch maar eens voor een nachtcreme gaan kijken
Undercover skincare. Niet goedkoop, maar super creme met voldoende werkzame stoffen. Ik had last van een droge huid met eczeem, gebruik nu anderhalve maand deze creme en Mijn huid is er zo van opgeknapt! Van verschillende mensen al compimentjes gehad over mijn huid en dat ze iets aan me zien
Vichy Normaderm of Vichy Normaderm night detox. Ik kan helaas na een lange tijd gebruik van dezelfde gezichtsproducten niet meer verdragen en moet dan op zoek naar een nieuwe. Gelukkig bij Dr. Van de Hoog of Vichy heb ik dat niet.
Geldklopperij. Gezicht wassen met water en zeep, eventueel als mn huid droog is smeer ik heel klein beetje kokosolie. Beste voor je gezicht komt van binnenuit en is water drinken, veel vocht binnenkrijgen.
Ik heb heel veel uitgeprobeerd, maar ik zweer nu bij de dagcreme van Elizabeth arden. Mijn huid is hier ontzettend van opgeknapt.