Waarom had ik gisteren gewoon niet gekookt ipv even snel wat te eten halen. En waarom heb ik het opgegeten? Zelf de hond is er ziek van. Gelukkig had ml gisteren eindelijk de wc-bril vervangen. Daar heb ik vannacht veel plezier van gehad. Enkel balen, dat ik alweer dezelfde opdrachtgever moet berichten dat ik alweer niet kan komen.
He beterschap! Vervelend zeg. Misschien cindt de opdrachtgever het minder erg wanneer je direct een afspraak inplant voor de eerst volgende mogelijkheid? Hier ook beroerd vd maagpijn, dus ik viel met je mee.
Ik ken het maar al te goed Wij hadden twee maanden geleden Chinees besteld, omdat we al een jaar geen eten hadden besteld leek ons dat leuk....in de nacht moesten we bijna vechten om de wc. Werkelijk alles ondergespuugd, hele nacht wakker en 39.6 graden koorts.
Wat heb je besteld dan als je beter bent eetgelegenheden maar eens bellen? Heb ik Amsterdam gezien hoe ze omgaan met thuisbestellingen geen wonder dat er mensen ziek worden
Paar maanden geleden ook gehad. Formulier bij de NVWA ingevuld zodat ze t restaurant in de gaten houden.
Wat naar, heel veel beterschap. Zodra je de telefoon vast kan houden zonder dat je binnen 10 min bij de wc moet blijven zou ik bellen en een klacht indienen. Klachten op Facebook wil ook wel eens helpen (dat zeggen ze, heb zelf geen Facebook)
Het was friet met een kroket gehaald bij de snackbar om de hoek. Ml was zo slim om de kroket na 1 hap weg te gooien. Had ik dat ook maar gedaan. Hij was nog wel langsgegaan, maar ja. Natuurlijk zo reactie, tja dat kan bijna niet. De kroketten liggen 2 dagen in de vitrine.
Maar van een kroket kun je toch nauwelijks ziek worden? Dacht dat alles wel dood ging na 8 minuten in de frituur..
Dat wist ik eigenlijk ook niet dat je van patat en kroket voedselvergiftiging kan krijgen.smaakte de kroket raar?
Ah gatver, naar is dat! Ik durf tegenwoordig ook niks meer te bestellen en friet smaakt me ook niet meer. Alles is doordrenkt met saus waardoor ik na het eten ook de hele nacht op de pot zit (te vet). Maar ook als ik de mayo en curry apart laat doen smaakt het me niet. Tussen de shoarma zitten altijd vetbrokken, op de pizza zit teveel kaas en te weinig tomatensaus en van chinees wordt ik al ziek als ik eraan denk. Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar de plaatselijke Italiaan voor pizza (hij bezorgt helaas niet) en de rest laat ik maar even links liggen. De kwaliteit van dat afhaalvoedsel is echt ruk hier.
Wij hadden een snackbar in het dorp die volgens mij heel oud vet had ofzo ik ben hier meerdere malen doodziek van geweest. Vreselijk!! Maar er waren ook vrienden die deze snackbar geweldig vonden. Die werden niet ziek dus is ook per persoon verschillend. Hoe gevoelig je bent. Sterkte ermee!
Wat naar! Ik zou wel direct contact opnemen met de snackbar.. dit zou niet moeten. Ik heb in een snackbar gewerkt tijdens mijn studie en wij waren echt behoorlijk streng in de weer met de hygiëne eisen..
Een bedorven kroket blijft bedorven na 8 minuten frituren... hier ook eens gehad, en het geluk dat ik het na 1 hap al duidelijk proefde!