Dit vraagt dochter in horloge vorm.. Ik wil er liever niet veel geld aan uitgeven wat denk een bevlieging. Iemand tips?
https://www.bol.com/nl/p/styletics-steps-fitness-tracker-lila-stappenteller-calorieteller-sport-horloge/9200000132308866?referrer=socialshare_pdp_androidapp Zoiets?
Mijn jongste dochter heeft een Garmin Vivovit junior. Ooit uit een kortingsbak gevist bij de AH, maar hij bevalt zo goed, dat als hij kapot zou gaan, ik hem voor de volle prijs opnieuw zou kopen. Ze draagt hem ook altijd, dat maakt natuurlijk ook uit. Het bandje hebben we wel al twee keer vervangen (via Aliexpress) omdat hij kapot was. Mijn dochter vindt het heel fijn dat hij geen gesp heeft. Ze heeft ook een (gewoon) horloge met gesp, die vond ze veel minder prettig. De oudste had er een van Huawei (band 3e), omdat zij volwassen maten heeft/past. Die heeft ze amper gedragen en amper een jaar later kregen we hem niet meer gekoppeld met de app. Een goede sluiting (dus gesp of zoals bij de Garmin geen sluiting, maar een elastisch bandje), was/is voor mij wel een eis, anders ben je hem zo kwijt, denk ik.