Ik ben op zoek naar leuke instappers of ballerina’s voor de zomer, die niet te zweterig zijn, comfortabel zitten en toch nog een beetje hip en elegant zijn. Laats kreeg ik ergens een pop up reclame van een schoenenmerk dat ik niet kende met fantastische, rode ballerina’s waar ik slag verliefd op was, maar ik ben het merk vergeten te noteren en kan ze nu niet meer vinden . En ik kan niets meer vinden wat ik nu net zo leuk vind. Welke modellen/merken vinden jullie leuk? Ik hoop op inspiratie.
Grappig dat de ballerina’s weer helemaal terug komen. Toevallig heb ik vanochtend wat modellen geliked bij de bijenkorf, daar hadden ze veel keuze. Anders eventueel bij Omoda? Wat merken: Vagabond, Dune london, Nubbik, Tommy Hilfiger, jonak.. en misschien dat Shabbies ook zo’n model heeft maar naar die collectie heb ik nog niet gekeken. Die zitten mij altijd erg lekker.
Ik heb een zwart paar van Fred de la Brettoniere en die lopen heerlijk maar die zijn wel al een paar jaar oud.
Ik krijg van die van Gabor dus echt verschrikkelijke blaren Sowieso wel snel maar bij Gabor echt heel erg veel
Ik vind ballerina’s echt heel lelijk. Hou meer van instappers/ loafers. Ik heb hele brede voeten en super snel blaren maar heb instappers van shabbies en michael kors waar ik erg blij mee ben
Ik heb bij Omoda een paar fel groene Notre V loafers gescoord. Lopen super lekker en ik heb er nog 2 paar bijgekocht (ook 50% afgeprijsd, dus dat scheelde een hoop). Nu heb ik ook gouden en fel roze. Maar beide een iets ander type, dus de 1 zit lekkerder dan de ander.