Ik mis een aantal leden die voorheen heel actief waren in topics waar ik mee las. Hoe is het met @Iertje81 @ninasanders en @gossipgirl?
Iertje schrijft af en toe nog mee zag ik. Gossipgirl heeft even een tijdje afstand genomen van het forum maar wilde eigenlijk haar account opheffen. Nina had ik nog niet gemist maar nu je het zegt.. goh, druk met haar gezin en baan denk ik.
Iertje schrijft soms nog wel mee idd. @GossipGirlxoxo heeft afstand genomen van het forum, kun je teruglezen als je naar haar berichten kijkt. @NinaSanders viel mij idd ook op.
Ik denk dat er met @GossipGirlxoxo helaas meer aan de hand is dan alleen even rust hebben genomen van het forum. Hoop echt dat het goed gaat met haar.
Iertje81 zie ik nog weleens voorbij komen maar wel minder dan voorheen. NinaSanders heeft het veel te druk met al die kinderen van haar Gossip heeft een aantal maanden terug zelf aangegeven hier voorlopig te stoppen, heel jammer maar ik begrijp het wel. Ik hoop dat het goed me ze gaat.
Eentje die echt al veel langer niet meer actief is, is betty barclay... Ben zo benieuwd hoe het nu met haar is. Haar kinderwens is tijdens haar aanwezigheid op dit forum niet in vervulling gegaan. Wellicht heeft iemand nog contact met haar?
Oja, dat was het met Gossip. Hopelijk gaat het goed met haar. haha ja NinaSanders zal het wel druk hebben idd met werk en groot gezin! iertje zie ik idd wel eens berichten, maar zo weinig in vergelijking met eerder. dus hoop dat het goed met je gaat @Iertje
Gaat het wel beter dan destijds? Ik las dat ze een tia heeft gehad en meerdere epileptische aanvallen. Heftig! Hopelijk hebben ze de oorzaak hiervan weten te achterhalen.
Oh dat heb ik helemaal gemist! Ik hoop dat ze ondertussen zijn ingetrokken in hun nieuwe huis. Moeders dichtbij, zoon hopelijk veilig. Ik hoop dat dit de nieuwe start was/is die ze allemaal nodig hadden/hebben. Streep in het zand. Fysiek en mentaal hoop ik ook dat ze herstellende is. Ik had het echt met haar te doen. Ze ervaarde zoveel stress door onmacht
Die is echt van de een op de andere dag innen weg. Hopelijk is er niks ernstigs met haar aan de hand. Heeft niemand privé contact met haar?
Dat vind ik altijd best ‘eng’. Ook ene Chantal ofzo, werkte in t ziekenhuis. Ook van de ene op andere dag weg.
Ik denk zelf dat het mentaal ook niet echt goed ging.. en ik twijfelde nogal eens aan de geloofwaardigheid bij haar door bepaalde dingen die hier gedeeld zijn.
Iertje is toch gewoon nog actief? Genoeg gepost afgelopen maand, dus je kan haar dan toch gewoon een pb sturen om dat te vragen aan dr? Waarom daar een topic voor openen?