Voor wie het kent en gebruikt, of nu gaat gebruiken Laat maar zien leuk, foto's en weer info haha wat je al niet leuk kan vinden Nog meer meiden die dit leuk vinden?
Was eerst de verkeerde aan het downloaden. Ik heb nu ook instaweathermap. Kun je de foto's van anderen van over de hele wereld bekijken, erg leuk.
Hoe krijgen jullie hem hierop via de ipad? De foto staat wel in mijn fotoalbum op de ipad maar niet met de tekst erbij.
Leuk, ik zie zulke foto's regelmatig op facebook. De app lijkt wel ontworpen door een inbreker Maar vind het wel ee leuke app, ga hem downloaden.
Hij doet het hier niet Ik maak een foto en dan zegt hij dat hij het weer niet kan vinden. Moet iets doen, maar snap niet wat. Welke instellingen moet je aanzetten? Ik heb een Samsung S2.
In het begin kwam er een berichtje waarop je ja moest antwoorden. Iets over dat ze je locatie mogen gebruiken. Heb je dat gedaan? Anders wet hij niet waar je je bevind.
Volgens mij moet je je GPS aanzetten. Gister ook aan t klooien geweest en ineens viel het kwartje tenminste dat was bij mij de oplossing