ff mijn frustratie kwijt.....mannen en ziek zijn!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Romy1980, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Oh echt he ik moet echt even klagen!!!!!
    Gister werd ik wakker met 39 graden koorts en voelde me eigen heel erg rot.
    Ben de ochtend nog gaan werken maar de middag thuis gebleven.

Man moest werken voor 2 uurtjes dus ben lekker met kind op de bank gaan liggen.
    Na een tijdje kwam hij thuis.....helemaal druk natuurlijk want hij had tenslotte 2 uurtjes gewerkt:$

Hij heeft 1 broodje voor me gesmeerd en dat was het!!!!:x
    heel de avond heb ik voor mezelf gezorgd, kind hebben we dan samen op bed gelegd maar goed.
    s avonds hadden we nog ruzie omdat ik verwacht had dat hij een keer voor mij zou zorgen en hij vind dat hij heel goed voor mij gezorgd had!!!!
    Nou ja om een lang verhaal kort te maken we gingen met ruzie slapen....heel fijn als je je al zo rot voelt!!!!

Maar goed vanmorgen werd ik wakker van ons kind en mannetje blijft natuurlijk net zo lang liggen, op den duur vraagt hij hoe ik me eigen voel....ik zeg net zo rot als gister...zegt ie oh dan ga ik er wel uit:$:( ik zeg nog laat maar ik was nu al wakker en moest ook mijn werk nog bellen.

Komt hij na een half uurtje beneden dik aangekleed....je raad het al hij is ook ziek!!!!!!!!!!
    Echt he op zulke momenten wil ik het liefst gelijk scheiden en lekker in zijn sop gaar laten koken.
    Altijd als ik ziek ben is hij het ook!!!!! gek wordt ik ervan!!!!!!!!!

Gelijk koorts meten natuurlijk.....hij had niks en ik 38,9 hahahaha daar baalde hij zeker van!!!!
    maar nu ligt hij op bed en zit ik met kleine beneden:x
    We wisselen wel af zegt hij...nou ik hoef al niet meer naar bed, laat maar!!!!!
    Wat een eikel zeg!! hij w2il toch altijd zo graag de man in huis zijn.....nou kan ie een keer voor me zorgen heeft ie zelf weer wat, nou het zal wel niks zijn...ja last van aanstelleritis!!

Zo moeste er even uit!!!!!:D

Liefs van mij

2. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Mannen he.... Boeken vol kan je erover schrijven! Maar helaas meid, sommige zijn nu eenmaal heel irritant als je iets hebt. Dat kunnen ze gewoon niet aan! Dus worden ze ook heel zielig en willen zelf de zielige zijn. Sterkte en als het te gek wordt, lekker niks doen en zelf met een dekentje op de bank bijkomen, hij smeert zijn eigen boterham wel als hij honger krijgt hoor!

Hier gelukkig een lieverd, maar ik herken meerdere mannen in mijn omgeving in je verhaal.

3. MarjanDS

MarjanDS Actief lid

28 nov 2011
    442
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mannen zijn inderdaad heel goed in aanstellen als ze 'ziek' zijn haha en als ze dan echt ziek zijn hoor je ze niet, sukkels.

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    mannen hebben een gebruiksaanwijzing,
    jij wil dat hij iets begrijpt wat jij niet gezegd hebt.
    Voor vrouwen gaat dat veel makkelijker.

In plaats van boos te doen en je druk te maken kun je beter gewoon uitspreken wat je precies wil: als zou je voor mij een ontbijtje willen maken, de vaatwasser uitruimen en af en toe wat drinken brengen?

dat gaat veel makkelijker als iets willen en er van uitgaan dat hij dat begrijpt

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ah ja die ken ik wel..:D zeg je pff ik heb hoofdpijn (tijd van de mnd of zo) en dan krijg je er gelijk achteraan.. ja ik ook...:( mannen ... zucht..

(kan niet met ze maar ook niet zonder)

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Pfff ik ken het, van de week hier net zo..

ik ziek op de bank met koorts vraag aan hem (die niet ziek was) of hij een lekker kopje thee voor me wilde zetten. zegt hij, ik wilde net aan jou vragen of je me koffie wilde zetten..

en vrijdag avond vroeg hij of ik de volgende ochtend op wilde staan zodat hij kon uitslapen... dat ik strontziek was boeide hem niet want hij had de hele week ochtenddienst gehad...
    Ik wist gewoon niet wat ik toen zeggen moest..
    ben me toch wel boos geworden...

7. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    oooh fijn om deze herkenbare dingen te lezen.. :)

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik ben het met Petrabr eens. Mannen voelen dat soort dingen niet aan. Als je wilt dat ze iets voor jou doen moet je dat zeggen. Die voelen uit zichzelf niks aan. Als je dan ook nog eens boos gaat doen snappen ze er niks meer van en laten jou lekker in je sop gaarkoken. Wie heb je er dan mee? Alleen jezelf.
    Daarnaast als hij dan iets aanbiedt, niet zeggen "Laat maar" want dan gaat hij helemaal nooit meer iets aanbieden.

Ik heb me er ook jaren druk over gemaakt, maar snap inmiddels dat je ze toch niet verandert en zelf alleen gefrustreerd raakt.

9. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

ach ik ken het ook. Echt mannen haha. Hier is het net zo hoor. Zelfs als ik chago ben dat is hij het ook maar andersom niet ;). Ziek zijn net zo ben ik niet lekker hij ook niet pffff.. Wij moeders/vrouwen kunnen en mogen niet ziek zijn ;)

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh zo herkenbaar...
    Als mijn man ziek is gaat hij zo wat dood..
    Maar als ik ziek ben moet alles door gaan.

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik zou dit geschreven kunnen hebben

12. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    ben ik nou de enige die er geen last van heeft ?:p
    naja dat je ze alles moet vertellen vindt ik erg begrijpelijk maar ik hoef als ik ziek ben het nog niet helemaal uit tespreken en hij staat al XD maar moet er wel degelijk om vragen

13. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    gelukkig heeft mijn man wel begrip als ik echt ziek ben. goed drinken vergeet hij en hij ziet me het liefste ook gewoon koken, maar als het dan niet is gebeurd springt hij tenminste niet uit zijn vel. en het huishouden hoeft dan ook niet

helaas heeft hij dit niet, nu ik zwanger ben en dagen heb dat ik zo moe ben dat zelfs de zender pakken te vermoeiend is... "je bent zwanger, niet ziek". ;)

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier had mijn man een keer een spier in zijn arm verrekt en kon niet gaan werken en heeft een week in bed gelegen!

Ik heb 2 maanden geleden voor het eerst mijn kids naar schoonouders laten gaan omdat ik zo ziek was en het niet meer kon.
    Tranen stroomde over mijn wangen van de pijn!
    Savonds komt mijn man thuis en vraagt waar de kids zijn, ik gezegd dat ik goed ziek ben en niet voor ze kon zorgen.
    Kreeg ik een afkeurende blik en meer niet!
    Pfff als moeder kun je gewoon niet ziek zijn. Je moet 24/7 paraat staan, hij werkt geeft ie dan als reden op.
    En ik ben de hele dag thuis dus kan gaan rusten ( met 3 kids!)

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh die opmerking heb ik ook genoeg naar mijn hoofd gekregen.
    Hij had gewoon niet door dat het best zwaar kon zijn met 2 kids, huishouden enzo en ook nog eens zwanger :(

16. 0lifantje

0lifantje Actief lid

7 jan 2012
    258
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier heb ik een schat van een man :)

17. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Wat een hufters zeg! Sorry dat ik het zo zeg.
    Mijn man staat gelukkig wel voor me klaar als ik ziek ben oid.

Tuurlijk is hij vreselijk ziek van één snottebel, maar hij is er wel voor me als ik ziek ben. Ook tijdens de zwangerschap gelukkig. Misschien komt het, omdat hij is opgegroeit tussen twee zussen?

Erg vervelend iigv voor diegene die niet zo'n zorgzame partner hebben. Volgende keer dat je man ziek is, ook niks voor hem doen. Hopelijk gaat er dan een lichtje branden.

18. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    als ik de berichten van jullie zo lees ben ik nog meer dankbaar voor de schat die ik heb. als ik ziek ben, MOET ik liggen van hem en vertroeteld hij me, neemt het huishouden over enz. Andersom gaat dat net zo. Hij is geen pieperd en moet bijna vastgebonden worden om uit te zieken.

19. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier een man die ook heel zielig is als die ziek is maar als ik wat heb dan doet hij wel heel veel enne drinken pakken doet hij zoiezo al en nu ik zwanger ben en erge last van bandenpijn doet ie nog meer

20. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ben blij dat mijn man niet zo'n eikel is.
    Al ben ik niet ziek wil hij met liefde thee of wat ook voor me maken.
    Als ik ziek ben dan wil hij met alle liefde voor me zorgen en mijn dochter mee op stap nemen zodat ik lekker kan bijkomen.
    En dat aanstellerige gedoe heeft hij ook niet gelukkig.

Maare als ts haar man geen verhoging of koorts heeft dan zou ik hem er toch uit geschopt hebben.....
    Zo nu ga jij maar eens wat doen voor je kind en ik ga slapen want ik ben echt ziek.

Deel Deze Pagina