Maxi Cosi of Joolz day Buggy/Stoel

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Lenas, 10 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenas

Lenas Lid

29 mrt 2015
    70
    0
    6
    Goedemorgen dames,

ik lees al een hele tijd mee (sinds mijn zwangerschap) maar heb volgens mij nog nooit ergens op gereageerd of een vraag gesteld. Ik hoop dat ik hem nu in de juiste categorie zet.

Ik heb een zoontje van ruim 6 maanden die nog niet zelfstandig kan zitten. Die neem ik bijna altijd mee in de Tula, vind ik zelf het makkelijkst en heb ik mijn handen vrij. Nu ga ik vanavond naar een tuincentrum met zijn oma's en tante's die het ook leuk vinden om even met hem te rijden, dus wilde ik de kinderwagen meenemen. De wieg is te groot om mee te nemen in mijn i10, 4 volwassenen incl. mijzelf en Mats. dus meestal doe ik hem in zo'n geval in de Maxi Cosi op het onderstel.

Maar nu vraag ik mij af, wat is beter/slechter voor die ene keer dat ik de kinderwagen gebruik: in de Maxi Cosi of helemaal plat in het buggy/stoel gedeelte van de Joolz day? Het is voor max 2 uurtjes. Ik weet dat hij officieel pas in het zit gedeelte mag als hij zelf kan zitten, maar geldt dat ook als je hem helemaal plat hebt?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
    Joyce

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    gewoon doen wat je zelf het fijnste vind. voor die 2 uurtjes maakt het geen verschil hoor. er zijn kinderen die hele dagen slijten in de maxi cosie
    persoonlijk zou ik gaan voor de zitting en dan zoveel mogelijk plat houden en als hij wil kijken omhoog zetten

3. Lenas

Lenas Lid

29 mrt 2015
    70
    0
    6
    Oke bedankt! Ik dacht het al maar wilde het voor de zekerheid nog even vragen. :)

Deel Deze Pagina