Ohhhhhhhhhhh meiden ben helemaal vergeten te reageren hier terwijl jullie nog wel zo goede adviezen hebben gegeven. maandagochtend stond ik om 8.00 uur bij de poli gyn en kreeg nieuw receptje van 900 ging heel makkelijk eigenlijk. Ach zit het ook een keer mee. Uit me werk bij apotheek opgehaald want ze hadden het al voor me weggelegd. Morgen 1ste fm. Hoe was jou 1e fm rach? nikkie: ik spuit ook nooit die pen helemaal leeg, maar verder durf ik er niets over zeggen, maar zolang je die 2 klikjes hoort kan het niet missen hoor wanneer heb jij je fm? liefs vruchtje
Heey vruchtje, Geef niks hoor! Fijn dat je gewoon alles meekreeg! Hoe is je FM gegaan vandaag? Ik heb mijn eerste FM maandag, spannend! Blijft er bij jou ook altijd veel achter in de pen? Liefs Nikkie
Hey Nikkie, Ja bij mij blijft er ook veel achter in de pen. Ik had vandaag 1e fm en tot nu toe 1 eitje van 10mm. Zaterdag hoor ik of ik gonal-f eventueel moet ophogen als het te langzaam gaat. Jij maandag dus je fm spannend hoor. Ben je nu bezig voor IUI of IVF? gr vruchtje
geeft niet hoor vruchtje gelukkig ging alles goed. Nikkie, je kan makkelijk uitrekenen hoelang je met je pen doet. even makkelijk gezegd: als je elke dag 100EH spuit met een 900EH pen dan spuit je er 9 dagen mee.
Hallo meiden, Vruchtje; het is even afwachten welke behandeling het gaat worden. Als ik 3 follikels of meer heb dan wordt het IVF anders IUI. 10 mm is nog niet heel erg groot nee. Hoeveel spuit jij? Rach: Ja als het goed is is mijn inderdaad voor 6 keer gevuld (450 op 75 IE). Maar er zit nog zo veel. Maar die rest gooi ik gewoon weg. Liefs Nikkie
moet je nagaan, met 112,5 EH (voor icsi!) heb ik al meer dan genoeg, en jij voor IUI met 75EH (voor 1 of 2 eitjes). wat een verschil he? als ik gonal zou spuiten zou ik met 75EH minstens 10 eitjes maken (knap he )
Nikkie: ik spuit 75EH. Vorige cyclus groeide eitjes ook niet heel snel, maar ze zeiden wel dat het op schema was aangezien ik cyclus heb van 31 dagen. Spannend ook voor jullie zeg is toch wel even een verschil IUI of IVF. gr vruchtje
Ja IUI of IVF vind ik een groot verschil! Op zich heb ik geen probelemn met IVF, maar het voelt een beetje aan als een soort van eindstation. Als IVF na 3 keer niet lukt, wat dan? Toch IUI? En daarbij die punctie! Oooow ik ben misschien echt een aansteller, maar dat lijkt me zo pijnlijk. Alleen al van die plaatjes van de punctie wordt ik onpasselijk van! Mara ja wat moet dat moet. Dus daar zet ik me ook wel overheen. Ik merk echt dat je steeds makkelijker over bepaalde grenzen heen gaat. Drie jaar terug had ik nooit verwacht een inseminiatie te moeten ondergaan, ongeacht welke vorm. Zo zie je maar, uiteindelijk doe je alles om je wens uit te laten komen. Een cyclus van 31 dagen, is best netjes toch? Ik had wel verwacht dat je ei al wat groter zou zijn. Groeit je ei pas de laatste dagen heel snel door? Liefs Nikkie
Nikkie, ik had ook nooit gedacht dat ik ooit een punctie zou ondergaan. en ik zie er nog steeds tegenop, maar 'ze' zeggen: het is pijnlijk, maar wel te doen. daar ga ik dus maar vanuit. en het duurt gelukkig ook niet erg lang (ik dacht een paar minuten). Na ivf is geen mogelijkheid meer om IUI te doen. Ik heb al 5 keer IUI gedaan, en ik denk niet dat de gyn zou zeggen: nou Rach, icsi heeft niet geholpen, ga maar door met IUI. Nee, het is dan gewoon klaar (tenzij je zelf je behandelingen gaat betalen) en dan moet je kijhard hopen op een wonder van de natuur! hoe gaat het spuiten? nu heb je het zeker al prima door