Lieve mannen

Discussion in 'Zwanger worden' started by robertha, Nov 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. robertha

robertha Bekend lid

Oct 14, 2008
    816
    0
    0
    Hey dames!

Wat heb ik toch een schattige man! ;)
    Gisterenavond lekker aan t klussen geweest en na afloop zei hij:

Nu je benen de lucht in en je billen omhoog! :D
    Tja je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij nog niet precies weet wanner mn ei is, omdat we nog maar net begonnen zijn... :)

Hij zei nog: Ik dacht echt dat dit het moment was en het nu raak zou zijn.
    Lief he?
    Ach ja we klussen de komende tijd nog wel meer dan komt het wel goed...

Hebben jullie ook van die lieve, schattige mannen?

x-je[/u]

2. Sha29

Sha29 Actief lid

Hoi :D

haha idd erg lief en meegaand ,

ja mn mannetje zegt altijd kom we gaan klussen zo schattig haha..

erg leuk he....

succes meid!

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    mijn vriend is ook een lieve schat :)
    alleen balen dat hij vorige week zijn kies heeft late trekken en er nog ontzettend veel last van heeft en dus niet echt in de stemming is om te klussen :(

4. Torties

Torties Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    2,030
    118
    63
    Female
    Zoetermeer
    Mijn mannetje is ook heel lief :D
    Maar ik weet mezelf nooit zo goed een houding.. ik wil het er niet perse om doen, het idee dat je alleen seks hebt om zwanger te raken.. dat wil ik dus niet..
    Maar ik weet het niet, ik zit een beetje in me eigen wereldje lijkt het.
    Ik durf bijv. ook geen test te doen waar hij bij is, dan weet ik me geen houding wat betreft de uitslag.
    Maar hij is wel een super lieverd :oops: ik kan alleen zo lelijk doen.. :cry:

5. robertha

robertha Bekend lid

Oct 14, 2008
    816
    0
    0
    Tja onze hormonen maken het ons ook niet makkelijk denk ik dan...

Juist met zulke lieve en schattige opmerkingen houden wij de lol er een beetje in. We zullen tenslotte nog even moeten klussen willen we en beebje kunnen krijgen ;)

Maar eh.. voor sommigen van jullie is het een spannende tijd om te testen nu... Doen jullie dat idd dan met of zonder man? :rolleyes:

x-je

6. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    mijn man is ook zo een schat...hij zegt na afloop nu moet het tog wel gelukt zijn hahaha

7. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

Nov 4, 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn mannetje is ook echt een lieverd. Hij vraagt zelfs na het klussen of ik een kussen onder mijn bips wil, lief he!

Is toch fijn als je man zo meegaand is, je kiest er tenslotte samen voor!

8. robertha

robertha Bekend lid

Oct 14, 2008
    816
    0
    0
    Das ook wel weer zo, it takes two! :D

@sjan: ik zie dat we dezelfde pendels hebben! Wie weet!

x-je

9. Torties

Torties Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    2,030
    118
    63
    Female
    Zoetermeer
    ik test dus zonder man, smorgens hops ik naar de badkamer als hij beneden me bammetjes maakt voor naar me werk en dan doe ik het vlug en als ik dan beneden ben zeg ik wat het is, of later op me werk bel ik em... (tot nu toe negatief dus is voor hem ook niet zo spannend om te weten.) Als het positief zou zijn zou ik het natuurlijk wel gelijk zeggen :D
    Ik heb zoiets van.. dat is een beetje mijn ding, ik zit idd met die hormomen, laat me dan maar even!

10. robertha

robertha Bekend lid

Oct 14, 2008
    816
    0
    0
    Hey torties, ik zie dat we ongeveer nog even lang moeten wachten. In het begin teste ik ook samen, snel een plasje en dan samen kijken wat het wordt.
    Maar nu in de derde ronde wil ik het ook alleen doen, zodat hij ook niet zo teleurgesteld wordt. Wij zijn er toch meer mee bezig dan hun, al zijn ze nog zo lief ;)

Wat zijn we toch gezegend met mannen die zo reageren en mee denken tijdens en na het klussen!

X-je

11. Torties

Torties Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    2,030
    118
    63
    Female
    Zoetermeer
    He Robertha!
    Ja het is fijner alleen, vind ik ook echt gewoon. MAar van veel dingen snappen die mannen ook gewoon niks dus wat heb je eraan :p laat ze dan maar gewoon lekker lief zijn dan zijn wij meestal al gelukkig!
    -X-

12. shay01

shay01 Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,628
    0
    0
    wacht maar tot jullie zwanger zijn.. Dan worden ze helemaal zorgzaam en doen ze alles voor je... Dat doet die van mij tenminste nu...

13. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    hihi hoe herkenbaar, mijn vent komt ook altijd al standaard met kussen aanzetten. en houd soms zelfs een tijdje mijn benen in de lucht hihihi.
    deed hij bij de eerste ook steeds. kun je dan merken dat ze er toch ok wel druk mee beizg zijn hihi.
    en wij testen wel samen. tenminste ik zie het meestal wel eerst maar loop wel meteen naar hem toe. oftewel ik eerst op wc test drin. dan ff wachten en haal ik hem op en kijk en dan laat ik hem, zien hihi of is dit dan toch alleen testen wij zien tenminste als samen. hij is ook veel afwezig smorgens en dan doe ik het dus expres niet ook al kriebelen die testen dan verschrikkelijk.

hahah lang verhaal geworden.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nou, toen ik vanmiddag vertelde dat ik mijn eisprong aan voelde komen wist ie niet hoe snel we naar boven moesten komen ;)
    Gezien mijn onregelmatige diensten komt het het er de rest van de week niet meer van, en niet geschoten is altijd mis zegt ie.
    En hij had bedacht dat het klavertje vier dat ergens heel klein op zijn boxer zat ook wel geluk moest brengen.
    Nu maar hopen dat ik het goed voel dat mijn ei wat eerder is, gezien de buikpijn al twee dagen en het vruchtbaar slijm wat ik heb :)

15. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

zou wel leuk zijn he ;)

Share This Page