Instinctief rotgevoel

Discussion in 'Zwangerschap' started by Argert, Jul 24, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

Jan 11, 2019
    12,256
    12,632
    113
    Female
    Gelukkig maar! Hier klopte het gevoel helaas wel. Dat R niet goed groeide en dat het te lang duurde.. volgende keer ga ik ook zeker wel uitspreken. Bij miskraam klopte me gevoel ook al..
    Geleerd spreek het altijd uit tegen de gyn/vk

2. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,840
    18,590
    113
    Female
    Gefeliciteerd!

3. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,840
    18,590
    113
    Female
    Wat vreselijk zo'n ervaring zeg.. :( mag ik vragen of zijn groei al aan het afbuigen was en ze te laat gehandeld hebben?

4. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

Jan 11, 2019
    12,256
    12,632
    113
    Female
    Ik ging met 35 weken van vk na gyn toe vanwege stuit bevalling toen had ze gemeten en was t niet heel groot kindje. Prima zijn wij ook niet en ook nergens zorgen over te maken. Maar de laatste weken issie heel weinig gegroeid achteraf gezien. Maar was verder niet te merken, was alleen mijn gevoel die dat zei. En met de geboorte kwamen we er achter. 51 cm en 2835 gram. Hij had dus enoooorm lange benen... want had een beste buik enzo!
    En had fout in placenta waardoor laatste rijpingsfase faalt en kindjes rond uitgerekende datum plots overlijden.. en achteraf was de placenta ook heel klein.
    Volgend kindje word met 37 weken gehaald. En krijg groei echo’s en ascal vr doorbloeding.

5. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,840
    18,590
    113
    Female
    Wat verdrietig zeg. Helaas is het dus niet altijd te zien of te meten dmv echo's etc. Wel goed natuurlijk dat jullie nu extra in de gaten worden gehouden en dit kindje eerder gehaald zal worden. Ik hoop dat alles goed mag gaan en je een fijne zwangerschap zult hebben. Onbezorgd zal het nooit meer zijn denk ik.. sterkte nog en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    Goed nieuws! Gefeliciteerd ❤️

Share This Page