Mijn kleine man wil niet slapen! Hij is duidelijk moe maar het is weer krijssen geblazen! Hij krijgt ook gewoon zijn speentje. Maar toch helemaal overstuur. Ik denk dat hij weer een tandje krijgt. Maar wat zouden jullie doen, hem eruit halen en troosten of troosten maar hem laten liggen. Ik weet het ff niet meer waar ik nou goed aan doe en wil hem ook niet verwennen. Maar als ik hem troost en hij is stil en ik loop weg begint het weer. Pff haha het hoort erbij maar dat gehuil... ik vind het vreselijk zielig!
Hier precies hetzelfde! Heb het helemaal gehad vandaag! De hele dag heeft de kleine man niet geslapen, maar wel vreselijk moe. Ik zit hier ook met de handen in het haar en heb een humeur om op te schieten. Ik laat hem wel even huilen/ krijsen. Wel ga ik om de 10 minuten naar hem toe. Als ik hoor dat het echt niets wordt haal ik hem eruit, alleen dan is hij zo ontzettend moe....... Pfffffff Kortom: ik lees graag met je mee
Nou erg he! Ik laat hem natuurlijk ook niet lang krijsen, ik loop vaak na 5 min. al haha en dan kusje en speentje en nog na zoveel keer helpt het niet.
Klopt! Alleen wil ik ook niet te snel naar hem toe gaan. Zodra ik binnen kom is hij stil. Hoe moe hij ook is, gaat hij lachen...... Als ik hem dan een kus geef en zeg dat hij moet slapen, dan krijst hij des te harder als ik de deur weer uitloop. Mn zoontje heeft nog geen tandjes. Ik las dat er in 1 keer meerdere kunnen doorkomen... Misschien is dat het wel. Onze kindjes zijn bijna evenoud!
Ja ze zijn even oud, misschien een fase of sprongetje!? Verder zit ik dan ook echt met die speen in mijn maag. Moet ik hem nou zonder in bed leggen of niet hij huilt toch wel! Want die willen we ook gaan afbouwen. Hij komt snachts nu al ook maanden (voor speentje en verder slapen) en daar word je ook niet zo blij van!
Hoi! Heel wat slaapproblemen gehad hier, ben er altijd (of mn man) bijgebleven, mee rond lopen tot ze in slaap was en terugleggen, wat later op schoot tot ze sliep en terugleggen, nog later de rug strelen een een liedje zingen in haar eigen bedje.. man wat een drama. Maar er is hoop!! Ze slaapt nu klokje rond en s middags nog twee uurtjes, gaat er graag in. Moeilijk moment even he maar het doorzetten waard dus.
Hier hetzelfde hoor. Slapen is gewoon drama, maar dat is het altijd al geweest. Het is nu alleen nog erger. Snachts moeten we er ook wel 3 of 4 keer uit. Gisternacht om de 1,5 uur. Een speentje wil hij niet, vanaf het begin spuugt hij die al uit. Ik hoopte dat hij daardoor beter zou kunnen inslapen. Op zich zou ik hem dat speentje op dit moment nog even blijven geven als ik jou was. Het is duidelijk dat er even iets niet lekker zit sprongetje of tandjes. Kun je altijd over een paar weken nog eens proberen. De afgelopen 2 dagen slaapt hij overdag niet. Het badje savonds was altijd feest, nu niet want hij is te moe. Dan valt hij om 19.00 uur bekaf in slaap om om 19.30 weer huilend wakker te worden. Daarna om 23.30 weer huilen tot een uurtje of 1.00.... Oh en nu zie ik de blauwe lampjes weer aan gaan op de babyfoon.....grmph....... Moedeloos word ik ervan. En ook zo sneu..... Wat is er toch......
Soms teken ik voor 3 a 4 keer per nacht eruit voor het speentje! Het is hier vaak zat dat ik er echt om het half uur of uur uit kan! Het is inderdaad erg lastig je word zelf ook zo moe! Maar ik geloof ook zeker dat er hoop is! En hier sliep meneer de eerste 3 / 4 maanden heerlijk en nu de laatste 2 zijn we aan het tobben.
Dat meen je niet! Ja dat is wel heel vaak. Ik loop hier al als zombi rond. Ik moet zeggen dat ik hem op een gegeven moment laat liggen hoor. Hij moppert dan een half uur en slaapt weer verder. Ik laat hem niet liggen als hij over zn toeren is, alleen soms gaat het niet zoals hij wil. Hopelijk gaat het snel weer wat beter. Wij zijn al 6 maanden aan het klooien. Maargoed hier dan ook reflux en kma, dus sliep hij alleen op schoot.
Hoe is het vannacht gegaan? Hier een goede nacht. Gisteravond om 23.30 nog wakker, daarna om 3.00 uur en toen fris en vrolijk om7.00 uur. Ik mag dus niet klagen. En nu ligt hij weer te krijsen in bed.... Stapelgek word ik ervan. Zodra ik binnenkom is hij stil en gaat hij lachen. Vanochtend om9.00 uur had ik het al een keer geprobeerd maar na een kwartier schreeuwen er maar weer uitgehaald. Net om 11.00 uur de 2e poging. Pfffff gillen!! En zoooooooo moe! Ik ben blij dat ik morgenochtend aan het werk ga eerlijk gezegd.
Hier is het vannacht ook wel goed gegaan. We hebben hem gister avond gewoon laten huilen en na een kwartier dat we niet meer kwamen is hij in slaap gevallen, alleen heeft nog wel heel lang gesnikt, zo zielig. En toen kwam hij rond half 4 en half 6 en toen 7 uur weer. Dus ook een goeie nacht voor ons doen! Nu vandaag overdag is het weer een drama, hij gaat niet slapen maar weer brullen. En dan denk je wat is er toch! Zeker omdat het niet altijd zo is geweest. Dat is niet zo fijn dat hij ruflex en kma heeft, zou dat bij jullie niet ook mee wegen in het feit dat hij niet wil slapen? Wat je zegt je word er gek van en soms is het heerlijk om even te gaan werken. En dat lachen... zo herkenbaar. Draakjes zijn het!
ooowww de beruchte zes maanden sprong! Die heeft hier bijna anderhalve maand geduurd! En vooral niet slapen!! Ik kon er soms 's nachts wel 10x uit....gelukkig was het met zeven maanden helemaal over. Er is hoop...!
Wat een herkenning hier, mijn dochter heeft de maand september slecht geslapen (terwijl ze normaal geen problemen met slapen heeft), en was vaak overdag ook niet te genieten. Wilde alleen maar opgepakt worden enzo. Maar sinds een week opeens weer helemaal omgeslagen en was het over. Nu is het weer zoals voorheen. Vrolijk en lekker willen spelen, en 's nachts doorslapen. En inderdaad in september was ze 6 maanden. Dus komt vast goed!
Ik hoop toch zo dat het een fase is, want ik word hier helemaal hopeloos van. Ik heb een slaaptekort van hier tot Tokioven heb een humeur om op te schieten. Ben echt geen leuke moeder op het moment. Vannacht was het weer mis tussen 23.30 en 4.30. Om 6.30 ging onze wekker. En ons kereltje ziet er niet uit. Zo moe! Slapen vandaag tot dusver: drie kwartier. Dat is drie kwartier langer dan gisteren.
op zulke momenten laat ik mijn kind niet huilen, maar draag haar in een draagdoek bij me.. ze is dan stil, ik kan mijn dingen in huis gewoon doen en uiteindelijk valt ze dan op mijn rug in slaap.
Ik zou hem een zetpil geven en dentinox. En als ie blijft huilen (langer dan 20 minuten) even troosten op zijn kamer en dan weer opnieuw proberen. Erg vervelend die rottanden.
Vervelend zeg, vooral omdat je de nachten gewoon zelf ook zo hard nodig hebt. Maar misschien is het een idee om een vast ritueel toe te passen, en duidelijk welterusten te zeggen tegen papa en knuffels zodat hij het doorheeft?! (het iss een ideetje hoor) Ons zoontje is ouder (ruim 9 maanden) maar meestal overdag is slapen drama. Hij is op een gegeven moment zo moe dat ie niet meer in slaap valt. Als hij hier neergelegd wordt, is het ook drama. Zodra ik binnen kom is het feest en krijg ik een bigsmile. Hier is het uitproberen en blijven huilen tot hij helemaal over z'n toeren is. Er is dan echt niks aan de hand en hij wilt dan gewoon niet slapen. Ik probeer hem echt te laten liggen met om de 10 minuten even geruststellen. Af en toe als het echt lang aanhoudt, is hij de winnaar hoor ' s Nachts daarintegen slaapt hij het klokje rond al vanaf 6 weken. Succes hoor.