Hoi meiden! Ben benieuwd hoe dit bij jullie is. De meeste vriendinnen die misselijk zijn geweest in het begin hebben een jongen gekregen (waaronder ik), terwijl de meiden die nergens last van hadden een meid hebben gekregen. Ben benieuwd hoe jullie dit ervaren? Ben nu namelijk niet misselijk geweest dus ben benieuwd of het dan nu een meisje is of toch weer een jongen.
Ik was bij beiden 2 weken een beetje misselijk en kreeg/krijg 2x een meisje.. m'n collega had ook nergens last van (mazzelaar ook) en die heeft nu een zoon...
eerste keer wel misselijk en af en toe spugen .. een zoon nu heeeeeel erg misselijk geweest met elke dag spugen meerder keren per dag en dit keer zwanger van een meisje
Ik kan het nog niet zeggen, weet het geslacht nog niet. Maar ik geloof er eerlijk gezegd niet zo in dat het een standaard verband met elkaar houdt..! Al ben ik wel benieuwd naar de uitkomst!
Niet misselijk, wel zwanger van een jongetje.. vorige was ik wel misselijk en ook zwanger van een jongetje
Wel of niet misselijk zegt helemaal niets. Schoonzus is bij beide zwangerschappen misselijk geweest en de 1e was een meisje, de 2e was een jongen. Ik ben ook misselijk geweest maar wat het wordt zal nog eventjes een verassing blijven
hoi deze zwangerschap wel misselijk in het begin , een jongen vorige zwangerschap niet misselijk in het begin, ook een jongen spinnekop
Haha en dat terwijl het bakerpraatje is; misselijk = meisje haha Bij mij klopt dat in ieder geval, ik ben tot 18 weken super misselijk geweest.
1e zwangerschap misselijk met spugen tot en met 16 weken en een meisje 2e zwangerschap nog steeds misselijk en spugen en zwanger van een jongen
Bij de eerste 3 zwangerschapen,was k niet misselijk.1ste jongen,2de meisje,3de jongen,met deze zwangerschap ben k echt tot week 14 misselijk geweest,maar dan ook echt kotsmisselijk,en k krijg nu nog een meid
ik was de eerste 13 weken regelmatig misselijk met een paar keer overgeven erbij en ik krijg een meid....dus het zegt niks...
Bij Louise flink misselijk geweest en dus meisje Dit keer weer (nog erger zelfs) misselijk geweest en een jongen