jaja weet ik tis nog veelste vroeg voor mij. Maar heb nou al last van me knoop van me jeans, heb het gevoel alsof die tegen me aandrukt word ik beetje misselijk van.En ben niet aangekomen ofzo Is het handig om nou alvast positiekleding te kopen? En wanneer hebben jullie positiekleding gekocht:d
Ik heb rond de 10 wkn voor het eerst positiekleding gekocht, had toen hetzelfde als jij... Mijn kleding paste nog wel maar echt lekker zat het niet meer
Hier ook met 10 weken positiekleding. Mijn normale kleding paste wel, maar het zat niet meer zo lekker. Zo'n hoge band over de buik zit net wat lekkerder..
Iki heb met 13 weken positiekleding gekocht, maargoed ook want bgon toen goed te groeien, en kon gedag zeggen tegen die mooie jeans Heb nog wel de gewone huispakken( trainingspakken aan)Maar moet zeggen de broeken met elestiek.....Heerlijk. Suc6 met schoppen
Ja heb nu ook heerlijk mijn trainingsbroek aan.Maar ik moet zo werken en heb nou 1 broek die me niet misselijk maakt die probeer ik nou te drogen op de verwarming Ga morgen maar ff langs de miss etam ofzo haha
De strakke spijkerbroeken zaten ronde de 8e week al niet prettig meer. De broeken die wat ruim waren heb ik tot de 11e week kunnen dragen en toen vond ik het een verademing om over te gaan op positiebroeken. Shirts zal nog lang duren, dat vind ik nu nog echt zakken
Ik heb met ongeveer 22 weken pas positie kleding gekocht. kon mijn kleding nog makkelijk aan en had er ook geen last van. Moet wel zeggen dat ik tot week 16 ontzettend misselijk ben geweest en erg veel ben afgevallen.
8 weken, ik heb zittend werk en de broeken zaten vreselijk. Heb erg aangesloten broeken. was dolblij met de broeken! heb ik de hele zwangerschap gedragen en ik had bij de 2e zwangerschap inderdaad een stel zat zo lekker dat ik er bijna in woonde, gelukkig snel droog, dan waste ik het, hing ik het op en ik trok het de volgende dag weer aan (kreukjurk met legging). gr brenda
Toen ik net zwanger was was het nog lekker weer dus droeg ik veel jurkjes, eventueel met legging. Heb rond 14 weken voor t eerst 1 positiebroek gekocht, een 3/4 broek. Maar die kan ik nu dus niet aan door de kou. Zou vooral in het begin niet te veel kopen omdat het weer veranderd en je ook niet weet of je veel of weinig aan gaat komen
vorige zwangerschap met 12 weken positiekleding gekocht. Maar moet eerlijk zeggen dat ik nu al een paar dagen met de knoop van mijn broek open loop. Nou heb ik wel hele strakke spijkerbroeken dus dat helpt ook niet mee....
Ik heb 1 positiebroek maar die doe ik niet meer aan want daar heb ik een dikke kont in volgens m'n vriend Nu zijn het heel veel leggings en rokjes.. Ik heb dus ook alleen maar strakke spijkerbroeken en die knoop zit zo in m'n buik te duwen!
bij de eerste met 7 weken en bij de 2 e had ik met 4 week al positsie kleding aan. Niets "hoort" he als het niet prettig meer is word het tijd voor iets ruimers. hihi blondi: een dikke kont vind je vriend.. nou van mij had ie de rambam kunnen krijgen, die kont word nog veel dikker kan hij alvast wennen...
Ik had rond 15/16 weken mijn eerste zwangerschapsbroek, maar deed voor die tijd mijn strakke spijkerbroeken al niet meer aan. Shirts was veel later, ik denk pas rond 23 weken ofzo, en vanaf 25/26 weken deed ik mijn gewone, ruimvallende kleding niet meer aan en droeg ik alleen positiekleding. Tis net wat je zelf lekkerder vindt zitten, ik heb mijn strakste spijkerbroek bij 5/6 weken niet meer aangedaan omdat hij niet lekker zat en me dat een slecht gevoel gaf.
Ik dacht in het begin altijd me oude broeken te kunnen blijven dragen omdat het van die lage heupbroeken zijn maar helaas! Ik ben met week 19 toch wat Mama licious broeken in gaan slaan en het zit stukken beter. Dus als je denkt ze nodig te hebben gewoon gaan kopen hoor, het is wel zo niks om in broeken te lopen die niet goed meer zitten tijdens je zwangerschap. Ik heb ze wel iets wijd gekocht bij me benen en billen zodat ik er nog wat "dikker" in kan worden. Bij de Baby dump is het 25% sale, dus ga lekker even passen daar zou ik zeggen.
Dat heb ik ook tegen hem gezegd En dat hij mooi pech heeft! Nou zit ik hem nog elke dag te plagen met zijn stomme hoofd en kippenbeentjes Maar hij is tenminste eerlijk! Dat is al een hoop waard
Ik heb met 13 weken de eerste positiebroek gekocht, een maatje groter (zodat mn dikke kont daar straks nog inpast ) Nu begint mn buik ook onder de shirts uit te piepen. Verder vooral rokjes en jurkjes
Ik heb vorige week één broek gekocht 'voor de zekerheid' en hem sinds gister ook echt aan. Ik kleed mij om op het werk, en heb het pas maandag verteld, dus voor die tijd met een zwangerschapsbroek was niet zo handig. Ik draag daarnaast veel jurken met leggings. (en loop ook nog geregeld met een knoop-los-broek aan)
ik had vorige week erg last van me darmen dus liep ook met een knoop los. nu gaat het beter en zitten me broeken weer goed. ik heb an de week wel alvast een zwangerschaps spijkerrokje gekocht voor over een paar maanden. hij was in de aanbieding haha! ben benieuwd wanneer ik me broeken niet meer pas xxx sky
koop ze wanneer je gewone kleren niet meer lekker zitten! ik kon het zelf tot 17weken zonder, maar er zijn er zat die er eerder mee beginnen!
was er al vroeg bij hoor...de spijkerbroeken zaten al meteen niet meer..maar het was juli dus kon ik nog makkelijk zittende kleding aan...maar spijkerbroeken droeg ik al niet meer..want met zo'n elastiekje tussen je knoop, zat voor geen meter! volgens mij had ik mijn eerste positiebroek rond de 7 a 8 weken..