Zo angstig

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tonneke, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Bij mijn vorige zwangerschap heeft het meer dan een jaar geduurd voordat ik zwanger was. Nu ben ik spontaan en niet gepland zwanger geworden maar ben ow zo blij dat het gewoon ook zo snel kan. Ik ben alleen nu zo angstig dat het fout gaat, het vreet me gewoon echt op. Dit had ik absoluut niet bij mijn vorige zwangerschap, toen wist ik gewoon dat het goed zat. Ik heb ook gedroomt dat ik bloedverlies had en heb hierdoor gister echt een rotdag gehad. Ik snap niet waarom dit gevoel me zo bezit.

Wat kan ik hier nou tegen doen? Ik heb tot op heden geen gekke symptomen gehad waardoor het wel mis kan gaan. Alleen zeurend gevoel en wat steekjes maar volgens mijn VK was dit volkomen normaal vooral bij een tweede (de eerste is gekomen dmv keizersnede).

Ik heb gewoon heel erg gevoel alsog het te mooi is om waar te zijn en het me niet is gegunt ofzo...

2. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Oja nog vergeten te melden dat ik meerdere testen heb gedaan en dat de streep wel steeds donkerder werd dus dat mijn HCG stijgt. Dit is wel een goed teken toch?

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi tonneke,

Voor veel vrouwen word een tweede zwangerschap als veel beladener ervaren. Als of je een soort van beseft hoeveel geluk je hebt gehad met de eerste!
    De gevoelens zijn normaal, probeer je er aan over te geven, je hebt er geen controle over. Het gaat zoals het gaat..... lastig he!
    Het heeft geen meerwaarde om testen te blijven doen! Zonde van je geld!

Imke

Deel Deze Pagina