Meer echo's, meer zorgen....

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Boef12, 28 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Vandaag de 2de inwendige echo gehad van onze 3de uk.
    Volgens mijn eigen berekening ben ik nu bijna 8 weken.
    Maar vorige week een echo gehad waarbij een vaag bolletje met gelukkig wel een knipperend lichtje te zien was.
    Nu deze week een iets groter vaag bolletje met heeeeeeeeeel veel moeite af en toe een knipperend iets.
    Bij beide inwendige echo's moest heel veel moeite gedaan worden om überhaupt iets te zien.
    Ze vertelde me dat dit kon komen doordat ik een flink naar achter gekantelde baarmoeder heb met een grote bocht in de baarmoederhals.
    Ik weet dat ik dit heb (spiraal plaatsen koste ook enorme moeite) maar heb bij de eerste 2 dames ook een vroege echo gehad (6.5 weken en 6.2 weken) waar duidelijk een vruchtje met hartje te zien was.
    Waarom zijn de echo's nu dan zo onduidelijk en moeilijk zichtbaar.
    Ze krijgen het zelfs niet voldoende in beeld om het op te meten voor een indicatie van hoeveel weken ik ben.
    Er word nu gezegd, waarschijnlijk rond de 7 weken.
    Maar moet het dan niet duidelijker te zien zijn op een inwendige echo?!

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Geen antwoord op je vraag maar blijkbaar kan het wel heel raar zijn hoor. Ik had met 7+2 een echo waarbij het prima te zien was via de buik, maar de termijnecho met bijna 11 weken moest ze inwendig maken omdat het uitwendig nauwelijks te zien was...

3. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Hier ook gehad bij de 3e. Gyn feliciteerde me pas bij 10 wkn want daarvoor (6 en 8 wkn) was het allemaal nog zo moeilijk te zien en niet zichtbaar genoeg gegroeid. Wel kloppend hartje maar verder allemaal vaag nog. Bij mij is het dus goed gekomen, nu 27 wkn zwanger. Sterkte!

Deel Deze Pagina