Lieve dingetjes die je man/vriend doet

Discussie in 'De lounge' gestart door NoukjeTygo, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Ach zo lief vandaag!

Ik had een rot weekend, we zitten er allebei echt goed doorheen en zijn helemaal kapot. Te horen gekregen dat de rechtzaak uitgesteld wordt, Tygo in de "neeeeejj/nouwww"-fase, huisje wat we op het oog hadden voor huizenruil is niet doorgegaan... kortom; alles zit onwijs tegen en dat heeft schijnbaar vooral effect op mij.
    Ik héb al zoveel ellende over me heen gehad en nu kwam dit er in het weekend ook nog ff allemaal bij.
    Ik was bot, chagrijnig en niet te genieten tegen alles en iedereen.
    Vanmorgen kwaad in plaats van teleurgesteld en ging met onwijze tegenzin naar mijn werk.

Kom ik vandaag na werk thuis en wat kom ik tegen?
    Een post-it op mijn voordeur "welcome home xx"
    post-it in de keuken "alleen de magnetron aanzetten!" (had 'ie het eten al gemaakt voor me)
    Post-it op Tygo zijn speelgoed garage "kiekeboe! jij ook welkom thuis, lekker spelen!"
    Post-it op de spiegel "kijk nou eens wat een lekker ding!"
    Post it op mijn boek "mama-modus uit. lekker lezen en dan vroeg naar bed!"
    Post it op Tygo zijn bedje "welterusten, dikke kus van papa"
    Post it op mijn kwijtgeraakte handschoenen (extra frustratie van vanmorgen) "gevonden! lagen bij de wasmachine. Geintje van Tygo denk ik!"

en als klap op de vuurpijl een post it op mijn koelkast. "toetje voor mijn snoetje. Hou van je!"
    En wat stond daar dan in? Een enorme bak chocolade mousse!!!

oh, zo lief... terwijl ik hem het hele weekend heb afgekafferd :)
    Maar valentijnsdag gaat 'ie vergeten, wedden? :D Hoeft ook niet meer, ik heb mijn valentijnsdag al gehad!

Nou vroeg ik me ineens af wat nou het allerliefste is wat je partner ooit voor jou gedaan heeft?
    We zijn nu iets meer dan een jaartje samen met zo onwijs veel tegenslagen en dit lieve gebaar is toch wel het leukste wat 'ie nu voor me gedaan heeft. Echt alles in huis was al gedaan. Ik kon echt op mijn kont gaan zitten en alléén maar met Tygo spelen zonder nog vanalles te moeten doen. So cute :D

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Sinds kort draait mijn man avond/nachtdiensten.
    En daardoor zien we elkaar weinig.

Maar ik vind elke dag een handgeschreven briefje op tafel als ik wakker word met de liefste dingen er in!

Wij doen niks aan Valentijnsdag of nja we krijgen voor de 2e keer ons ukje te zien en dat vind ik mooier als een rode roos of wat chocola :D

3. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Het liefste dat mijn man doet (en wat eigenlijk te erg voor woorden is) is mij al zo'n 8 jaar lang bijna elke ochtend ontbijt op bed brengen (met uitzondering van de 3 dagen dat ik werk, behalve nu ik zwanger ben dan is het wel elke dag)...
    Erg prinsesserig... I know! Maar mij hoor je niet klagen...

4. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Oh Krissie heerlijk ontbijt op bed! Hier word elke dag voor mij gekookt en haalt hij 's nachts ons zoontje uit bed voor de voeding kan ik lekker blijven liggen

5. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    @ Noukje ... wat lief is dat zeg, hij lijkt je goed te begrijpen!
    Sommige mannen kennen het heus wel, haha!

Ik kreeg gister zowaar een doos chocola voor bij de koffie van gewoon een hele goeie vriend, en vanwege de rot situatie aan deze kant.
    Zomaar gewoon.... eigenlijk ook wel erg lief!

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    wat worden jullie lekker verwend zeg.
    en noukjetygo wat lief zeg:D

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    pff hij doet vaak lieve kleine dingentjes en gewoon blij zijn met wie ik ben.

Van de week had hij een sleutelhanger met de naam van onze dochter op mijn kussen gelegd als verrassing het zijn de kleine dingen. Zo staat hij elke ochtend vroeg op om ons meisje uit bed te halen. Ook kookt hij regelmatig

8. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik was dit weekend ook echt niet aardig...de maandelijkse hormoontjes met wat extra verdriet omdat er weer de maandelijkse hormoontjes waren en geen posi test...komt lief net thuis uit zijn werk met een bos bloemen voor mij en met een losse bloem voor zoonlief om mij op te vrolijken :)

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hier al net zo schandalig verwend.. Elke ochtend een vers ontbijtje op bed. Ik krijg het voor hij naar zijn werk gaat , ik ga een uurtje later eruit dus kan dan heerlijk ontbijten met het journaal aan. Verder krijg ik altijd de meest leuke cadeautjes voor gelegenheden maar ook soms een mooie bos bloemen zomaar. We roepen nu tegen elkaarnee dit jaar doen we niets aan Valentijn hoor, is zo commercieel haha maar stiekem doen we er beiden toch aan.. Zo gaat het ieder jaar lol !!

10. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Toen ik nog niet met verlof was, haalde mijn vriend elke ochtend voor ik naar m'n werk ging verse broodjes voor me :D. Hij kookt (bijna) elke avond en hij verrast me regelmatig met bloemen.

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Nee,zo is mijn vriend niet..

12. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief!! Makes your day

Mijn man doet ook weleens lieve dingen ja.

13. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Mijn man kookt bijna elke avond, als hij maar even kan haalt hij me op met de auto als ik ergens vandaan moet komen (zodat ik niet hoef te fietsen), hij maakt me veel complimentjes, hij staat altijd voor me klaar en ik kan hem blindelings vertrouwen. :)

14. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Pluis81, ah kom op, er is toch wel iets liefs dat jouw vriend voor je doet? Mijn eerste ingeving was exact hetzelfde, totdat ik er echt even over nadacht...;)

15. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wat lief! Bak narcissen gekregen :D.. Denk dat ie nou denkt.. Zo valentijn, check :p! Haha, heel eerlijk doen wij daar ook niet aan!

16. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Elke ochtend ontbijt hij met de meiden zodat ik kan douchen en opmaken. Zou in principe ook eerder kunnen opstaan maar dat hoeft niet van hem :D

Mijn nagels vijlen want heb een gruwelijk hekel eraan.

En elke dag een lief whats app of sms sturen.

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oh, wat leuk om te lezen zeg! Echt lieve mannen!

Mijn man:
    - Midden in New York zeggen dat we voorzichtig moeten doen met de Bugaboo want misschien moet er nog wel één in... (terwijl hij twee kinderen echt wel genoeg vond)

- tegen me zeggen dat ik alleen een baan moet 'nemen' waar ik zin in heb (ondanks al 4 maanden werkloosheid)

18. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Het liefste wat hij ooit gedaan heeft is het al 7 jaar met mij uithouden!:D
    Verder is hij niet echt een romanticus (niet op de manier van bossen rozen en chocola e.d.), maar soms kan hij ineens super lief en attent uit de hoek komen. Zo heb ik na de geboorte van ons zoontje een prachtige ketting gekregen met zoonliefs naam en geboortesteen, echt helemaal geweldig. En vandaag was ik niet zo lekker, dus ik hang een beetje op de bank.. hij is me net een dekentje, een pot thee en een reep chocola komen brengen,heerlijk!

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    #19 Lovely83, 11 feb 2013
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013
    Mijn man was afgelopen zaterdag naar een feestje, toen hij rond middennacht thuis kwam en naast me ging liggen en ik vroeg hoe het was zei hij " gezellig, maar er gaat niks boven thuiskomen twee mooie kinderen heerlijk in bed te zien slapen en dan ook nog eens de mooiste vrouw van de wereld aan te treffen in bed" ♥ Toen smolt ik toch wel even :D

20. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    @lovely: hier ook altijd. Gaat hij altijd naast mij liggen en kusjes geven op mijn oog als ik net naar bed ga

Deel Deze Pagina