6,6 weken en 1 kloppend hartje en 1 leeg vruchtzak

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Magda, 4 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Dames, we rijden net terug van ziekenhuis. Ik ben terug gezet naar 6,6 weken . Maar dat klopt ook volgens de gyn met mijn laatste menstruatie, ik kan gewoon niet tellen haha
    En nu de echo super klein baby te zien van dus 6,6 week met kloppend hartje en 1 leeg vruchtzak. Volgens de gyn kon het nog 2 kanten op maar ja veel belovend is het niet. Natuurlijk kan niemand me vertellen hoe het zal lopen maar ik ben echt benieuwd naar de ervaringen☺

2. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Geen ervaring maar hoop dat je bij en volgende echo 2 hartjes ziet kloppen.. Wanneer is de volgende echo?

3. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Ik durf het eigenlijk niet te hopen. Over 3 weken mag ik weer. Dan word er ook plan van aanpak gemaakt. Gek ik dat ik nu dus met dat 2de vruchtzakje in mijn hoofd zit in plaats van super blij te zijn met de kloppend hartje.

4. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Hier met 5,6 weken ook een tweede lege vruchtzak. Met 6,5 was die weg.

5. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier met 5.3 1 vruchtzakje te zien, met 6 weken miskraam gehad en een week later zat er als nog een kindje ,

80% van de zwangerschappen beginnen als 2ling , maar dat zie je normaal niet, maar omdat de echo's steeds vroeger worden gedaan zie je het dus wel.
    Hoop stress dus eigelijk om niks.

Succes met wachten, misschien in je hoofd je maar vast houden dat je er 1 krijgt, dan kan het over 3 weken alleen maar mee vallen

6. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Hier net als de twee dames hierboven bij ruim 6 weken een mooi kloppend hartje en daarnaast een kleinere vruchtzak die vrijwel leeg was. Bij 9 weken was er niks meer van die vruchtzak te zien. Een zogeheten vanishin twin. Ik heb geen bloedverlies gehad, mijn lichaam heeft het zelf opgenomen. Zoals Kimberley zegt, het komt best vaak voor. Hou je maar vast aan dat ene mooi kloppende hartje (medisch gezien heb ik liever een eenling dan een tweeling, ik vond het niet zo erg dat die andere gestopt was met ontwikkelen in een vroeg stadium...)

7. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik heb een zwangerschap van een 2ling gehad, en ja medisch gezien moet je blij zijn met 1tje haha, Het is erg zwaar, en als je een beetje pech hebt zoals ik toen nog zwaarder ;) neehoor voor mij niet nog een keertje :)

8. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Ik heb gisteren idd gelezen dat het erg vaak voorkomt. Toch beetje jammer maar we zijn toch super blij met kloppend hartje😍

Deel Deze Pagina