Hallo, Ik ben 27 weken morgen en heb al een paar x dit gevoel gehad en vroeg me af wat hey is. Mijn meisje is erg druk en soms lijkt het net of ze een scheet laat van binnen (kan ntl niet haha) of net als je telefoon trilt dat gevoel in myn buik. Ik wil weten of dames mss weten wat dat gevoel is.. Vrijdag heb ikeen echo en ik ga het zoiezo vragen!
Soms 2 of 3 x achter elkaar maar is maar heel kort altijd.. Kan op google ook nergens iets over vinden
Jaa, dat heb ik ook. Het is niet de hik want dat weet ik nog van mijn zoontje. Maar het lijkt net geborrel van het vruchtwater door beweging van de baby, denk ik haha
Ik heb dat sinds twee weken ook! Lijken net mijn darmen maar dan op gekke plaatsen Zou het ook omschrijven als scheetjes of borrelend vruchtwater. Een vriendin van mij vertelde dat ze ook regelmatig trillingen voelde van de baby. De vk zei dat het niets ernstigs was maar het na de geboorte wel zou herkennen. En de kleine had inderdaad soms een soort van stuiptrekkingen in zijn slaap, zo bleek