Pcos

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Evelien500, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelien500

Evelien500 Nieuw lid

14 dec 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Mijn naam is Evelien en ik ben 21 jaar.
    Ik ben op mijn elfde ongesteld geworden en weet nog dat ik toen maar 3 dagen ongesteld ben geweest, een maand later werd ik weer ongesteld geworden en het is nooit meer gestopt. Op mijn 13e ben ik aan de pil gegaan, ik heb verschillende pillen gehad inclusief de prikpil maar deze werken niet meer. Ik bloed er gewoon doorheen.
    Nu weet ik sinds mijn 18e dat ik waarschijnlijk PCOS heb, de gynaecoloog zag cysten op mijn eierstokken. Maar wat ik vreemd vind is dat ik een normaal tot bijna te lage BMI heb, geen overbeharing en altijd ongesteld ben. Terwijl meestal PCOS samengaat met heel lang niet ongesteld worden.
    Een paar weken geleden zijn mijn waardes bepaald en deze waren normaal. De dokter heeft toen voor mij besloten dat ik microgynon 50 moest gaan gebruiken, hier had ik absoluut geen zin in.

Nu heb ik ooit eens van soulcysters een nieuwsbrief gekregen waarin stond dat er een test was waarin werd gekeken of n-acetylcysteine net zo goed werkte als clomid. Het bleek dat 3 keer daags 600mg n-acetylcysteine net zo goed werkte als een clomid kuur. En n-acetylcysteine is geen medicijn dus zo verkrijgbaar.

Ik heb hier een tijd niks mee gedaan maar na de belofte van microgynon 50 begon ik met zoeken naar goedkoop n-acetylcysteine om te proberen of dit hielp bij de cyclus en dat de impact van 1 keer vergeten wat minder erg is als bij de pil. Ik heb Monthly Comforts gevonden, hier zit ook acetylcysteine in maar dan wel wat minder dan in de test.

Ik moest eerst provera slikken en hierna beginnen met de pil. Maar in plaats van de pil begon ik dus met Monthly Comforts. Ik was een beetje ongeduldig dus ben ik direct na de provera begonnen in plaats van eerst ongesteld te worden en dan te beginnen.

Ik heb een vraag of iemand anders ervaring met Monthly Comforts heeft of of iemand weet hoe het kan dat ik continu ongesteld ben.

Groetjes Evelien

Deel Deze Pagina