Ik denk niet dat deze vraag onder anticonceptie hoort? Maar eerder onder vruchtbaarheidsbehandelingen? Sorry kan dan dus ook geen antwoord op je vraag geven.
Hoort inderdaad niet hier thuis. Ligt eraan welke dosis je moet nemen. 1/2 tabletje = 25 mg, 1 tabletje = 50 mg etc.
Sorry had het later inderdaad door ) Ik heb de tabletten van 50mg gekregen il moet morgen naar de gyn bellen om te vragen hoe of wat want ik weet niet hoeveel dagen ik ze moet innemen
Een Clomid-kuur bestaat altijd uit vijf dagen. Je moet beginnen op cyclusdag 3, 4 of 5 en neemt ze vervolgens vijf dagen achter elkaar. De dosis wordt voorgeschreven door de gyn en hangt vaak samen met de reden van de medicatie. Hier 50, 100 en 150 mg gehad. Maar ik lees ook wel eens dat vrouwen met een half pilletje moeten beginnen. Als de dosis niet duidelijk is, dan zeker contact opnemen met de gyn.
Dank je wel voor jullie reacties, ik heb vandaag de assistent van de gyn gesproken en die gaf aan dat ik 1x per dag de tabletten moet innemen voor 10 dagen grrr