Hallo, Ik heb een vraagje! Op 17 maart heb ik een intake gesprek bij de verloskundige! Wat kan ik dan ongeveer verwachten? Ik ben dan ongeveer 7,5 week! Er is mij alleen vertelt dat ik geen echo krijg omdat ze dan niet zo heel veel kunnen en dat ik urine mee moet brengen! Hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen! Door de zenuwen ben ik dat allemaal vergeten te vragen! Dikke kus, Julie
Hallo Julie. Proficiat met jullie zwangerschap. Bij de intake worden er heel veel vragen gesteld. En natuurlijk jullie vragen beantwoord en informatie gegeven. Wat word er oa gevraagd. - algemene gegevens dus adres, huisarts, verzekering enzo - of er afwijkingen in jullie familie voorkomen maar ook suikerziekte - jou ziekte geschiedenis zoals operaties, medicatie - of je partner gezond is - je cyclus word uitgevraagd, dus stoppen anticonceptie, eerste dag laatste menstruatie, zwstesten - de combinatietest word besproken - jou urine word waarschijnlijk gecontroleerd op eiwitten, dit word niet bij elke praktijk gedaan, - er word bloed geprikt of je krijgt een formulier mee op bloed te laten prikken Dit is in grote lijnen wat er allemaal gevraagd word tijdens de intake. Groetjes Ineke.
Bedankt voor je snelle reactie! Nu weet ik wel een beetje wat me te wachten staat! Alleen nog ff geduld hebben voor een echo! Nog maal bedankt! Dikke kus, Julie