Hallo allemaal, Ik ben redelijk nieuw hier, mijn vriend en ik zijn al een tijdje bezig met het verwezenlijken van onze kinderwens. Na een aantal maanden van onregelmatige cycli en uitblijvende menstruatie is bij mij PCO geconstateerd. Dat was even schrikken, ik heb geen overgewicht, maar na een voorschrift Clomid heb ik meteen een eisprong gekregen. Deze maand was ronde 2 met Clomid, vorige week di/woe of donderdag waren mijn vruchtbare dagen. Nu heb ik vanaf vorige week donderdag flinke last van mijn baarmoeder, het voelt als een soort kramp die maar niet wegtrekt, terwijl mijn eisprong nu toch ongeveer een week geleden was. Weet één van jullie wat dit zou kunnen zijn? Groetjes
Ik heb dit nog nooit gehad. Ik heb nu al ruim een week een opgeblazen gevoel ( winderigheid/ boeren ) en continue ongesteldheidskramp en plopjes in m'n baarmoeder.
Kate, kun je een innesteling al zo vroeg voelen, ik dacht dat daar op z'n minst 5 tot 7 dagen tussen zaten? Ik had er vrijwel meteen na mijn eisprong last van en nu, 5 dagen later, nog steeds. De pijn lijkt iedere keer even op te laaien aan het einde van een toiletbezoek, als er geen druk op mijn blaas of darmen zit is het het hevigst. Ik snap er niks
Wel apart ja. Stel dat je donderdag "bevrucht" zou zijn, dan duurt het idd nog wel een paar dagen voor het innesteld. Heb je niet een infectie oid? Zou het echt niet weten.
Ik heb wel wat, ik weet niet hoe ik het netjes moet zeggen, witverlies en voel me erg moe terwijl ik normaal gesproken erg energiek ben. Ook drink ik veel meer dan normaal, maar ik blijf dorst houden. Maar ik voel me absoluut niet ziek of zo.
Ik heb ook een paar dagen terug mijn eisprong gehad en mn baarmoeder is ontzettend gevoelig, tijdens het vrijen doettie ook echt pijn en vlak voordat ik naar het toilet moet is het ook een stuk gevoeliger. Ik heb trouwens ook meer dorst en alcohol smaakte me echt voor geen meter! Misschien hoort het gewoon bij de periode na de eisprong? Want voor een innesteling lijkt het me nog te vroeg... al hopen we daar natuurlijk wel op hihi! @Twintan: die pijn die oplaait aan het einde van het toiletbezoek herken ik als een net-niet-blaasontsteking zegmaar. Ik ben heel gevoelig voor blaasontstekingen en als ik er tegenaan zit voel ik dat als pijn aan het einde van het plassen zegmaar. Misschien ff je urine laten checken?
Nee, een blaasontsteking is het niet, het zit vooral aan de rechterkant van mijn baarmoeder. Het lijkt op ovulatiepijn maar dat kan het nu toch niet meer zijn.
Twintwan ik herken dit gevoel. Ik heb ook PCO. Ik heb dit de afgelopen maanden (niet aan de clomid) vaak gehad. Vooral dat gevoel precies als je stopt met plassen (of poepen), dan laait er een pijn op en die trekt daarna weer weg. Ik heb zelf steeds gedacht dat het gewoon mijn vergrote eierstokken (pco blaasjes) zijn die tegen mn blaas drukken ofzo. Ik heb regelmatig pijn en een zwaar gevoel in mijn baarmoeder. De gyn zei eens tegen mij dat het erbij hoort en zolang de pijn draaglijk is, dat het niks ernstigs is :S