Ohh je bent er idd wel een stuk wijzer van geworden beschuitje hier je idd wel iets mee.. hopen dat je idd medicatie krijgt om toch wat sneller zwanger te raken. Zou mooi zijn hé
Ben heel blij dat we de stap hebben gezet om naar de gynaecoloog te gaan. Wij zijn er echt wel wat wijzer door geworden Ik droom ervan dat ik komende oud & nieuw geen champagne hoef te drinken omdat dit simpelweg niet mag Maar weet ook dat er genoeg de MMM ingaan en dat het nog heel lang kan duren Maar positief blijven
Beschuitje dan ben ik toch ook blij dat ik die stap heb gezet om de huisarts te bellen.. morgen hoop ik ook ietsjes wijzer of iig een doorverwijzing. En ik hoop ook zeker voor jou dat je dsn geen champagne mag drinken haha.. Zou een leuk begin van het jaar worden dan.. ik hoop ook zo rond die tijd zwanger te zijn.. (nou drink ik toch al niet hihi) ga echt duimen voor je
Goed nieuws allemaal! En inderdaad positief blijven...het hoeft echt niet lang te duren, maar reken gewoon op een jaar dan valt het mee als het eerder is.