Slapeloosheid, slaapmedicatie en zwanger worden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 2xtantein1week, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hallo zwangere meiden,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben op zoek naar mensen die me kunnen adviseren en misschien ervaringen kunnen vertellen over slapeloosheid, en hoe jullie dit aangepakt hebben bij het zwanger worden.

Ik ben 25, 3 jaar getrouwd en heb een sterke kinderwens.

Helaas heb ik al sinds mijn 17e last van slapeloosheid. jaren en jaren aangemodderd en toen ik een jaar geleden echt niet meer kon heeft mijn arts mij slaapmedicatie voorgeschreven. Sinds een jaar slaap ik dus (meestal) goed!
    Maar nu wil ik er graag een klein wondertje. slaapmedicatie slikken is niet goed in het begin van de zwangerschap en tijdens de bevalling, maar niet slapen is ook niet goed voor het kindje.

Hoe hebben jullie diet aangepakt, of weet je dat iemand het heeft aangepakt?

Bij mij staat op de planning dat ik over een maand begin met stoppen met medicatie, en nog een maand later krijg ik een slaaponderzoek. Ik zie hier heel erg tegenop, echt heel erg. Maar als ik een klein wondertje mag krijgen is dat het waard...
    Ik hoop dat ik dat kan blijven geloven als ik er slecht aan toe ben vanwege geen slaap...!

Deel Deze Pagina